Esk, Yndew & Wenser

wow super! handig hoor! Aaron is snachts nog niet zindelijk... Hij snapt er ook nog niets van. Zet hem nu elke avond op de wc, maar hij zegt elke ochtend trots dat hij 'helemaal is droog gebleven...Van mn mans kant waren ze daar allemaal heel laat mee, dus zal het maar niet te hard pushen.

Ik haal de oudste er wel uit als ik zelf naar bed ga. Dan laat ik hem nog even plassen. Maar die heeft een enorme blaascontrole. Die kan het ook gerust een uur ophouden. De tweede heeft dat dan weer veel minder. Maar hij is natuurlijk ook pas 2 jaar en 4 maanden. Dus dat hoeft ook nog niet. Als we weggaan krijgt hij vaak wel een broekje aan.

Haaiii ladies!
Sorry ik ben enorm druk met alles voor school vandaar de stilte...
Leuk om dit te lezen sparkle en wenser!
Supertje Jill was ook al met 2 overdag zindelijk en alleen met slapen een broekje aan fijn is dat h e
:)

Ik ga gauw opschieten ik moet naar school ben al laat!

Liefsss

Wat een drukte brengt dat met zich mee he, school ;-)
Aaron gaat nu een ochtend in de week, en echt altijd haasten om op tijd te zijn...wat kunnen ze dan ineens langzaam eten...haha. Vanochtend op een 'bustrip' voor het eerst met de schoolbus, helemaal fantastisch vond ie het!

Wij brengen haar voor school eerst nog naar de voorschoolse opvang op de dagen dat we niet thuis zijn. Dus feitelijk maakt dat niks uit tov. de creche. tussen kwart voor 8 en 8 is ze er. Overigens be ik dan al lang weg, ik heb om 6.45 u de bus ;-) Dus mijn man kan de haastklus s morgens doen....Straks wordt dat wel weer even puzzelen hoor. Met nog BV geven voor vertrek.

wow, best pittig lijkt me...ik doe het je niet na. Hoe laat ben je dan smiddags weer thuis?
Fijn dat je man zo bijspringt zeg!

Ik kom om 17.45u weer aan met de bus en ga dan gelijk door naar de BSO (op ma en di, want wo, do en vr zijn of wij thuis of haalt mijn moeder). Dan ben ik rond kwart over 6 thuis. Hondje uitlaten, eten maken en dan rond kwart voor 7 aan tafel en dan het bedritueel in. Ja ik vind het ook pittig, zeker 4 dagen in de week vroeg op. Dus het kan niet anders dan dat we de lasten eerlijk verdelen. Mijn man is 's morgens niet zo vlug, dus die vind brengen fijner en is dan net voor het eten thuis.

petje af hoor...! Weet je al wanneer je met verlof gaat? Kom je dan nog in de knel met de feestdagen of helpt dat juist?

pff dit forum is echt vervelend. Kan sinds een maand ofzo, niet gewoon meer wat typen. Moet eerst op 'reactive shrijven' klikken. Dan komt er een tweede blok en werkt het wel..duurde een tijdje voor ik dat uitgevonden had ;)

Baby begint echt goed te trappelen de laatste tijd, gezellig!
Ik kom verder wel veel aan, maar dat had ik bij mn andere twee zwangerschappen ook. Maar baal er wel van :(

Terug
Bovenaan