@esme

A

Anoniem

Guest

Hoi Esme,

Wat een leuk berichtje zeg, onder je topic van een simpele vraag! Lijkt me nou echt helemaal iets voor jou........... Creatief bezig zijn, met kinderdingen. Zoals ik je hier heb leren 'kennen', is dat echt iets waar jij blij van wordt. En wat super dat het ook al van de grond komt met opdrachtgevers. Geeft je vast vleugels!

Zodra je eraan toe bent, of  als je het lukt vind, lijkt het me erg leuk een keer wat te zien van wat je maakt. En nu eea nog inpassen in je toch al niet zo saaie leventje haha.

Succes ermee en echt gaaf dat je dit doet. Altijd leuk te lezen als mensen hun hart volgen!

Liefs
Susan

Bedankt voor je lieve berichtje!

Ik moet zeggen dat ik er inderdaad érg blij van wordt.. hihi..

Ik heb altijd veel getekend, tekende "vroeger" bv ook altijd strips voor de regionale krantjes etc. Door drukte, verhuizen naar andere stad is het allemaal ineens blijven liggen. Ik wilde zo graag weer iets creatiefs gaan doen maar wist steeds niet wat.. (alsof ik niet genoeg doe hahaha).  Ik werd er onrustig van omdat ik altijd zoveel ideeen in mijn hoofd heb en kan ze dan niet urivoeren grmbl!.. Wilde toen graag eens gaan proberen te schilderen, maar  het bleef steeds maar bij een idee. Het aanschaffen van alles kost gewoon veel geld en gaf m'n geld liever uit aan Kay..

Maar toen kwam mijn lieve vent ineens met een groot starterspakket aan en een flinke lading canvasdoeken.. zucht.. de schat!!

Ik ben dus meteen begonnen en bij elk schilderijtje worden ze mooier en leuker! vind ik zelf dan hihi.. Ik heb/had het immers nooit eerder gedaan en je moet nu eenmaal even uitvogelen hoe je met de verf moet werken,..

Maar het is heerlijk je eigen stijl te ontwikkelen, lekker zelf iets verzinnen en tekenen op doek en dan de boel inschilderen..

Even een moment waarop Esmé even helemaal aan niks denkt.. Zalig!
Ik ben dus met recht helemaal in mijn element!

Ik zal even een paar foto's zoeken..

Esmé

Hier enkele voorbeelden;

Geschilderd voor mijn schoonvader,..  Zit op een (druk)  kantoor met allemaal vrouwen
Hahaha..

Even een close-up..

Geschilderd voor Kay.. Hij krijgt straks een krokodillenkamer!

Nu heb je ongeveer een idee..

Esmé mv Kay

Wauw!!!!!!!!!!!!

jeetje je hebt er echt feeling voor, want een ontzettend mooie schilderijen.
mn die kippen ik vind die echt super leuk en harstikke mooi gemaakt..

ik zou hem zo kopen als ik hem zag hangen ergens...(en dat meen ik serieus)

liefs tobi

Ze zijn ook te koop hihi,..
Maak dat wat je wil..

Ben nu bezig met mijn eigen site, en ook een kinderwinkel gaat ze voor me verkopen. Zijn er dus vollop mee bezig ..

Esmé

Ik vind ze echt superleuk.
Ik zou er ook best wel 1 willen kopen.
Heb je al een idee wat ze gaan kosten?

Groetjes Agnes

he esmé, wat kun jij goed schilderen zeg. Ik ben benieuwd naar je website, hou je ons op de hoogte?

Liefs sandra

wauw Esm, wat een talent. Vind de schilderijen erg gaaf!!
En idd hou ons op de hoogte wat betreft je website..

groetjes pally

Terug
Bovenaan