@esme

Hey!

Die van Nina hangt hoor! Iedereen vind hem helemaal geweldig, hahahha! En al helemaal als ik uitleg wat die kippen aan de muur doen, HAHHAH!
Maarre, mijn bestelling voor Thomas laat ik mooi staan hoor! Vooral nu ik gezien heb wat je nog meer doet!!

Kus, Marieke

Wat gaaf! helemaal mooi!
Ben ook wel benieuwd wat dat gaat kosten. (haha, hoe kom je aan je klanten...)
En misschien ook wel leuk om inderdaad zelf met een thema ofzo aan te komen (krokodillenkamer, geweldig!)
Liefs Nelleke

Ha Esmé,

Wat ontzettend gaaf zeg!! Ik ben weg van de kippen, helemaal leuk (en het verhaal erbij vind ik ook echt leuk, wat zal je schoonvader gelachen hebben). Het wordt vást een succes, die schilderbusiness van jou (zie je het al voor je: politiepak aan de wilgen hangen, serre bouwen, schildersezel met doeken erin en aan het werk maar.) Wél geld verdienen, maar alleen maar met wat je leuk vind.

Heerlijk toch als je je droom kunt beleven.

Succes ermee en tegen de tijd dat je online gaat, hoor ik het graag natuurlijk.

Liefs,
Susan

Oh, wauw, wat super zeg, Esmé!! Jij doet wat ik graag zou willen doen! Ik heb een kast vol met teken- en schilderspullen (van mijn moeder geweest) en af en toe koop ik er nog weer eens een aanvulling op. Maar het blijft ongebruikt , heb gewoon geen inspiratie, en misschien ook nog niet de rust / het geduld in mijn hoofd...

Maar als ik dit zie krijg ik echt de kriebels!! En jij, jij gaat er een leuke zakcent (zoniet meer!) aan overhouden, zeker weten!

Groetjes,
Ellen mv Julian

ps, die krokodil is zeker krokodil Patijn? hahahaha!

Oei,.. wat een leuke/lieve reacties...  

Vandaag eindelijk een en ander geregelt ivm de site die er gaat komen..
Hopelijk kan ik binnen een paar weekjes "in the air".. of met geluk nog sneller!

Ik ben erg benieuwd hoe het gaat worden.. Kan bijna niet wachten!!
En hou jullie natuurlijk op de hoogte!

wow Esme, echt heel mooi!!
wat ben je toch een veelzijdig mens!

ik ben heeeeeeel benieuwd naar je website, maar die kan ik straks gelukkig niet missen met dit forum!

liefs Jenneke

Terug
Bovenaan