@ Nanda
Ik heb het ooit ook zelf geprobeerd, een site maken, maar duurd me allemaal te lang. En dat met die codes om een dynamische site te krijgen kan ik al helemaal niet. Dus ik heb nu een collega in de hand genomen die er erg in thuis is en dit als "hobby" doet. Hij maakt dus voor mij die site, uiteraard tegen betaling.. We zijn nu bezig met het soort site uit te zoeken, welke kleuren en stijl. Als de proefsite oke is wordt hij pas voor de echt gemaakt zeg maar.. Ook wordt er dan een domeinnaam aangevraagd zodat hij in de lucht kan..
Maar ik ben ook een logo aan het laten maken bij een kennis met een reclamenbureau. Dat wil ik uiteraard graag op de site hebben staan! Komende week naar de KVK.. Dus wil even wachten met de site zodat er ook echt alles op staat straks.
Nu ben ik vooral veel aan het schilderen om zoveel mogelijk voorbeelden van schilderijtjes op de site te kunnen plaatsen.
Dat je iets met je taarten gaat doen vind ik juist een super idee!!
Je bent er zo ontzettend goed in! En net wat je zegt; met een beetje geluk loopt het lekker en kun je een extra dagje thuis blijven. Dat zou mooi zijn!
Maak van al je taarten die je maakt een mooie duidelijke foto. Die kun je straks allemaal fijn op je site zetten!
Laat me maar weten als het zo ver is, dan zal ik je link op mijn site zetten
Ik wens je alvast erg veel succes!! Heel goed van je!
Esmé