@esme

Yep,.. daar zijn de tranen,.. Even spanningen ontladen, lekker even gerelativeert met vriendlief en de druk is er weer af..

Life is zeker short!!

Zeg niet voor niets altijd: May you live all the days of your life!

En niet geschoten is altijd mis!

Gisteren wilde ik nog even reageren op je berichtje, maar werd telkens van de site afgegooid. Vandaar nu tóch nog even:

Wat je zegt in die uitspraken is zó waar en wat is het toch lekker zo af en toe om te ontladen en te relativeren bij je lief! Fijn he, dat dat kan!

Take care
Susan

Ik heb net vanaf het begin zitten lezen maar wat is dit toch een lieve "wisseling" geworden.
Al die lieve woorden... om warm van te woorden....en zo gemeend!

Esmé ik hoop ook dat je verder gaat/kunt met je kunst, ziet er veel belovend uit!
En wie weet brengt het je wel waar je wezen wilt.... creatief kunnen zijn, eigen tijd indelen en natuurlijk doen wat je leuk vindt want ik lees ook weleens tussen de regels bij je dat dit werk wel zijn grenzen voor jou heeft (uh beetje cryptisch?).

Wacht ook je site af

Liefs renske

@ Mikki

Je leest tussen de regels door dat het werk wel zijn grenzen heeft??
Ik kan je niet helemaal volgen geloof ik..

Zou je me willen uitleggen wat je precies bedoelt te zeggen?

Esmé mv Kay

Hoi Esmé,

als ik er helemaal naast zit, dan alvast mijn excusses maar ik meende dat je werk, op dit moment, twijfels brengt. Ik heb die indruk door je reacties in de topics. Maar het is heel goed mogelijk dat ik iets verkeerd geïnterpreteerd heb op het scherm wat je geschreven hebt. En dat gelezen heb als dat je het minder naar je zin hebt bij de politie.

Maar ik kwam daar pas op toen ik deze topic van boven naar beneden had gelezen. Tis niet zo dat ik daar nu al weken van overtuigd ben ofzo.

Ik hoop dat ik mij zo goed uitgelegd heb?
En anders probeer ik het gewoon nog een keer hoor.

Groetjes Renske

@Mikki

Ik heb het wel naar mijn zin op het werk hoor!
Ik werk er alleen nu nog maar twee dagen omdat er iemand op de kleine man moet passen hè..  

Het enige wat ik vervelend vind bij de politie dat het slecht betaald, veel mensen je werk onderschatten/onderwaarderen en alsmaar aggressiever worden.
Buiten dat om is het een wereldbaan! Ik werk nu dus ook nog maar twee daagjes in de week dus dat is  alleen maar  heerlijk.. Wel ben ik aan het kijken of ik bij de recherche kan komen,..

Maar omdat ik dus sinds deze maand 1 dag minder ben gaan werken (van 24 naar 18 uur)  is het nu alleen maar mooi dat ik het financiele gat wat kan dichten met mijn schilderijtjes. Dus kan ik lekker die dagen dat ik thuis ook gewoon een centje bijverdienen.

Ik ben eenmaal iemand die te veel leuk vind om zich maar op één enkel ding te concentreren. Dus nu heb ik er weer een leuke afwisseling bij..

Esmé mv Kay

Hey Esme

Ik kan mij voorstellen dat je onzeker wordt hoor.
maar het fijne is...het zo mooi spontaan ontstaan...wat heb je te verliezen?
Je baan heb je (dus een basisinkomen ook), die vind je leuk, je hebt een fijn thuis en nu nog een fijne uit de hand gelopen hobby!
En je kan het toch klein aanpakken en als dat loopt...joh...doe eens gek....dan sta je straks in elke prenatal winkel bij de baby en kinder-kamer assecoires
Dan zeggen wij trots...:" he, die schilder mevrouw kennen wij".....

en zo niet...als het bij her en der een schilderijtje verkopen blijft, als jij daar lol in hebt, blij van wordt...dan is het ook goed!

Wees trots op jezelf en geniet maar van elk compliment dat je hier krijgt!
Ze zijn allemaal gemeend.

groetjes
Pascal

Hé Esmé,

Wat een leuke schilderijtjes! Gaaf gedaan. Heerlijk is het als je even creatief bezig kan zijn. Voor schilderen heb ik nu echt geen plaats en tijd, heb wel voor Tess haar kamer ooit schilderijtjes gemaakt. Dus ik blijf maar even bij mijn taarten, kan ik ook wat creativiteit in kwijt.

Even iets anders, laat jij professioneel een website maken? Ik ben zelf begonnen maar loop nu echt vast, het fotoalbum wil niet zoals ik het wil, of beter ik heb geen idee hoe ik het moet doen. Ben benieuwd hoe jij het aanpakt. Want ooit hoop ik ook 2 dagen minder te gaan werken om me op de taarten te richten en een goed centje er mee te verdienen.

Heel veel succes en ik ben benieuwd naar je site als hij in de lucht is.

Groetjes Nanda

Terug
Bovenaan