Ha Elise,
Wat grappig dat bij jou eten ook helpt tegen de misselijkheid, ik ben nu dol op pizza tonijn (???? terwijl ik eigenlijk niet eens zo van pizza hou, maar goed). Koken vind ik ook weer een ramp, met mn neus boven de hete pannen, baaaah. Met mijn oma gaat het trouwens weer best goed, ze is al 87 dus het is niet zo gek als ze een keer komt te overlijden, maar ze is zo dol op haar achterkleinkindjes, dus dit nieuws wilden we haar niet onthouden, anders had ik het pas na de vakantie aan iedereen willen vertellen, maar ja als mijn oma het weet dan krijg ik op hyves automatisch felicitaties van nichtjes en tantes en dan lezen mn collega's dat ook vast... das wel een nadeel dan he? Hebben jullie het al aan Gerco zijn ouders verteld? Lastig hoor, ik hoop dat ze wel leuk reageren, maar aan de andere kant, als het niet zo zou zijn: gewoon niet teveel waarde aan hechten, zolang jullie er maar superblij mee zijn toch? Het valt me wel op trouwens dat het al gewoner is voor andere mensen als de eerste keer dat ik zwanger was, raar he? Voor ons is het weer net zo spannend. jeetje wat ben je mishandeld bij het bloedprikken, bij mij hebben ze mn ijzer nog niet gecontroleerd, mn bloeddruk was wel weer aan de lage kan 105/55, daar word ik ook al niet fitter van helaas. Ben echt toe aan de vakantie dit jaar, jij hebt al eerder vakantie toch? Ik "mag" nog 2 weekjes werken en dan lekker vrij, we hebben de 27ste onze eerste echo, ben zo benieuwd. Ik denk trouwens weer dat het een mannetje gaat worden, hahaha dus wie weet wat het wordt deze keer, meestal zit ik ernaast. Zit alweer een beetje misselijk te worden achter mn pc.... maar weer even iets eten zometeen. Ach af en toe klagen mag best he in onze situatie? Ben wel heeeeel erg blij met de zwangerschap, ga ook proberen er goed van te genieten, want het zou zomaar eens de laatste keer kunnen zijn!
Liefs Femke