espritxx/muizeke

Hee Femke,

Hoe was de nekplooimeting??? Fijn he als alles goed gaat....Wij hebben 1 oktober de 20wk echo. We gaan het nu toch maar wel doen (en als ik de bibbers krijg kan ik altijd nog afbellen haha) Konden ze al zien wat het werd? Of kijken ze daar niet naar?
Wat is de vakantie snel gegaan he? Ik heb mijn eerste werkdag er weer opzitten. Gelukkig heb ik dezelfde klas als vorig jaar dus we konden gelijk vol aan de bak! Het was wel weer even lekker om weer te werken.
Anne-Sophie is trouwens al een hele week zindelijk! Wat een giller he???? Het potje staat bij ons in de huiskamer en sinds vorige week wil ze alleen nog maar "piepie doen" op de pot of op het toilet...Nu moet ze alleen nog doorkrijgen dat ze ook op de wc kan drukken want dat doet ze nog achter de bank in haar pamper..haha wat een tuttebel he?? En het scheelt een hele hoop luiers...ben benieuwd of ze het volhoudt. We pushen niets...dus we zien het wel! Kletst Daantje ook zo veel?? Anne-Sophie is de hele dag aan het brabbelen...zooo schattig!
Nou ik ga nog even wat doen...

Vind jij dit forum ook zo'n drama! Ik snap niet waarom de laatst geplaatste berichtjes niet op de eerste pagina bovenaan komen...nu zoek ik me een ongeluk...

liefs Elise

Hee Femke,

Hoe was de nekplooimeting??? Fijn he als alles goed gaat....Wij hebben 1 oktober de 20wk echo. We gaan het nu toch maar wel doen (en als ik de bibbers krijg kan ik altijd nog afbellen haha) Konden ze al zien wat het werd? Of kijken ze daar niet naar?
Wat is de vakantie snel gegaan he? Ik heb mijn eerste werkdag er weer opzitten. Gelukkig heb ik dezelfde klas als vorig jaar dus we konden gelijk vol aan de bak! Het was wel weer even lekker om weer te werken.
Anne-Sophie is trouwens al een hele week zindelijk! Wat een giller he???? Het potje staat bij ons in de huiskamer en sinds vorige week wil ze alleen nog maar "piepie doen" op de pot of op het toilet...Nu moet ze alleen nog doorkrijgen dat ze ook op de wc kan drukken want dat doet ze nog achter de bank in haar pamper..haha wat een tuttebel he?? En het scheelt een hele hoop luiers...ben benieuwd of ze het volhoudt. We pushen niets...dus we zien het wel! Kletst Daantje ook zo veel?? Anne-Sophie is de hele dag aan het brabbelen...zooo schattig!
Nou ik ga nog even wat doen...

Vind jij dit forum ook zo'n drama! Ik snap niet waarom de laatst geplaatste berichtjes niet op de eerste pagina bovenaan komen...nu zoek ik me een ongeluk...

liefs Elise

hhahaah geeft niks hoor, ik vind dit forum ook een drama, we staan al op pagina 11 dat schiet toch niet op!!! Ik ga zometeen even bellen naar de peuterspeelzaal, we willen daantje daar graag naartoe doen, maar ik had er helemaal geen rekening mee gehouden dat er misschien wel wachtlijsten zijn. De nekplooi was dus goed gegaan, 2,2 mm en vanaf 3,5 mm loop je een groter risico op down, mn bloed moet ook nog nagekeken worden, maar eigenlijk heb ik er wel weer vertrouwen in dat alles goed is. Oow je doet deze keer wel de 20 skn echo, die is echt heel mooi hoor (als alles goed is natuurlijk, gelukkig was dat bij ons wel zo de vorige keer) dat is trouwens wel de echo waarbij ze het geslacht na kunnen kijken als je dat wil, willen jullie dat? Wij wel maar van de week zei ronald ineens dat ie de verrassing bij Daantje toch ook wel heel erg gaaf vond, ik denk dat we het geslacht dus wel op laten schrijven, maar ik weet niet zeker of we ook op het briefje gaan kijken, moeten we het nog maar eens goed over hebben. Knap zeg dat Anne-Sophie zo op het potje plast, Daantje doet dat nog echt niet, ze weet wel waar het voor bedoelt is maar meer ook niet. Ik heb trouwens alweer last van bloedneuzen en puistjes, alles gaat helemaal hetzelfde als bij Daantje, gelukkig is de ergste misselijkheid alweer over. En bij jou? Ronald is vandaag weer gaan werken, ik heb deze week nog vrij en dan beginnen we weer. Ik ben op 7 okt 20 weken zwanger hoop dat we dan ook meteen de echo krijgen, dus jij bent als het goed is rond de 17de uitgerekend deze keer? Spannend he?
Hoop dat ze het forum snel wat handiger maken, dat de laatste reactie gewoon weer bovenaan het forum staat, pfff dat gezoek is niks
Groetjes Femke

Hee Femke,

Pfffff het zullen de hormonen wel zijn, maar ik word helemaal simpel van dit forum! Gelukkig beloven ze dat ze het zo snel mogelijk weer gaan maken zoals het was...dus dat is nog even doorbijten...
Hier gaat alles prima! Ik ben echt niet misselijk meer (gelukkig) En ik heb er inmiddels al weer twee werkweken opzitten...ik zit weer helemaal in het ritme! Alsof er geen vakantie geweest is.
Ben jij inmiddels ook al weer begonnen? ik moest vooral wennen aan de wekker...die is de afgelopen 6 weken niet gegaan...en nu opeens weer wel!
Voel jij de baby al? Als ik rustig ga zitten voel ik echt al van die plopjes en kleine schopjes (of ik verbeeld het me maar) Bij Anne-Sophie was het ook rond de 16 weken...Dat is toch altijd weer een fijn gevoel (dan doet ie het tenminste) Grappig dat bij jou ook alles hetzelfde loopt als bij Daantje! Dat ik bij mij ook zo....zouden we weer dametjes krijgen?? Wij moeten in ieder geval nog even wachten tot 1 oktober...ik ben zooooo benieuwd wat het wordt. Anne-Sophie krijgt trouwens ook een PIP kamer (origineel he haha) Ik heb al een dekbed ingeslagen (dan kan ik me echt niet inhouden) Pas jij trouwens nog in je normale kleren?? Ik pas sommisge dingen al echt niet meer (nou was dat ook maatje 27) En ben je ook al aan het shoppen geslagen voor de winter?? Bij de Hema hadden ze weer hele leuke spulletjes...Op kleertjes.com ook (Maar volgens Gerco is het voor de bankrekening beter als ik bij de Hema ga shoppen....grrr mannen.. die hebben er ook echt geen verstand van haha) Ik heb een hele leuke winterjas gezien. Zo'n manteltje met van die ruitjes stof...zoooo leuk (maar goed...eerst maar eens even passen of ze de oililyjas van vorig jaar nog aankan want die had ik behoorlijk op de groei gekocht)
Bij het CB was trouwens alles goed. Ze is inmiddels 87 cm (dat was wel wat groot maar ik kan haar moeilijk kleiner maken toch?) en ze was 12 kilo (keurig op gewicht) Ben je met Daantje ook al weer geweest?
En wat geef jij Daantje s morgens als ontbijt??

LIefs Elise

Hee Femke,

Pfffff het zullen de hormonen wel zijn, maar ik word helemaal simpel van dit forum! Gelukkig beloven ze dat ze het zo snel mogelijk weer gaan maken zoals het was...dus dat is nog even doorbijten...
Hier gaat alles prima! Ik ben echt niet misselijk meer (gelukkig) En ik heb er inmiddels al weer twee werkweken opzitten...ik zit weer helemaal in het ritme! Alsof er geen vakantie geweest is.
Ben jij inmiddels ook al weer begonnen? ik moest vooral wennen aan de wekker...die is de afgelopen 6 weken niet gegaan...en nu opeens weer wel!
Voel jij de baby al? Als ik rustig ga zitten voel ik echt al van die plopjes en kleine schopjes (of ik verbeeld het me maar) Bij Anne-Sophie was het ook rond de 16 weken...Dat is toch altijd weer een fijn gevoel (dan doet ie het tenminste) Grappig dat bij jou ook alles hetzelfde loopt als bij Daantje! Dat ik bij mij ook zo....zouden we weer dametjes krijgen?? Wij moeten in ieder geval nog even wachten tot 1 oktober...ik ben zooooo benieuwd wat het wordt. Anne-Sophie krijgt trouwens ook een PIP kamer (origineel he haha) Ik heb al een dekbed ingeslagen (dan kan ik me echt niet inhouden) Pas jij trouwens nog in je normale kleren?? Ik pas sommisge dingen al echt niet meer (nou was dat ook maatje 27) En ben je ook al aan het shoppen geslagen voor de winter?? Bij de Hema hadden ze weer hele leuke spulletjes...Op kleertjes.com ook (Maar volgens Gerco is het voor de bankrekening beter als ik bij de Hema ga shoppen....grrr mannen.. die hebben er ook echt geen verstand van haha) Ik heb een hele leuke winterjas gezien. Zo'n manteltje met van die ruitjes stof...zoooo leuk (maar goed...eerst maar eens even passen of ze de oililyjas van vorig jaar nog aankan want die had ik behoorlijk op de groei gekocht)
Bij het CB was trouwens alles goed. Ze is inmiddels 87 cm (dat was wel wat groot maar ik kan haar moeilijk kleiner maken toch?) en ze was 12 kilo (keurig op gewicht) Ben je met Daantje ook al weer geweest?
En wat geef jij Daantje s morgens als ontbijt?? Anne-Sophie krijgt inmiddels een beker melk en een broodje (plus netjes 10 druppels vitamine D)

LIefs Elise

Ha Elise

Ja ik ben ook weer begonnen, dit is mijn eerste week en ik moet zeggen dat ik ook wel weer gewend ben. Ik heb voor Daantje bij de Hema ook geshopt: een bodywarmer met stippen en een soort tussenjasje (niet superdik maar wel lekker warm) met roze ruitjes, stond deze week in het foldertje en een donkerblauw rib jurkje met lange mouw en bloemen erop. Geweldige winkel vind ik het! Ik heb al sinds de zomervakantie weer zwangerschapsbroeken aan, ik vond die knoop van mn spijkerbroek telkens zo irritant in mn buik drukken, Daantje krijgt als ontbijt een bruine boterham en een beker thee, of soms een worstebroodje (weet niet of jullie die kennen, is volgens mij wel iets Brabants) of af en toe een bord pap. Heel soms lust ze nog een tweede boterham met hagelslag. Ze was bij het CB 79,5 cm en 9,9 kilo de laatste keer, ze zit onder het gemiddelde maar ze volgt wel haar eigen lijn zeg maar, dus dat was allemaal goed gelukkig. Oow en gisteren is eindelijk mn beste vriendin bevallen, ze was al 10 dagen over de datum, dus iedereen zat mee duimen te draaien, ze heeft een jongetje gekregen, Mats heet ie. Ben zooo benieuwd hoe ie eruit ziet, denk dat we morgen wel even gaan kijken. Hoe gaat het met je zusje? Die is een stukje eerder uitgerekend toch? Oja onze nekplooi was supergoed, een kans van 1:1900, bij Daantje was het 1:2200 en nu zeiden ze dat de kans waarsch. veeel groter zou zijn omdat ik weer twee jaar ouder was dus ik had me al op een slechte uitslag voorbereid (voor zover dat kan natuurlijk) maar gelukkig was dat niet nodig.
Hhihi ben jij ook zo nieuwsgierig wat jullie gaan krijgen, ik ook echt niet normaal, vond ik het bij Daantje helemaal niks om het al te weten, zo anders is het nu, ik kan niet wachten, wou dat ik de afspraak ook al had staan, maar we hebben pas de 15de weer controle bij de vk en dan kan ik pas gaan bellen voor de echo. Hoop dat ze snel een plekje hebben, ik weet het deze keer echt niet. Vorige keer zat ik er trouwens ook 100% naast dus daar hebben we niet zoveel aan. Vanavond bij mn nichtje op kraavisite, die heeft ook al een jongetje gekregen, t lijkt wel een babyboom!

Liefs femke

Hee Femke,

Hoe gaat het?? Heb je al bedacht of je het toch wilt weten bij de 20 weken echo?? Wij hoeven gelukkig nog maar twee weken te wachten...spannend!!!!!
Voel jij de baby ook al zo goed bewegen?
Ik moet er trouwens wel steeds aan denken dat ik niet vergeet dat ik zwanger ben...ik ben veel te druk met Anne-Sophie! Ze kletst de hele dag...doet Daantje dat ook? En ik moet helemaal niet vergeten om wat vaker een berichtje op het forum achter te laten...schaam schaam...het is ook zo'n opzoekgedoe!
Hoe bevalt het werken trouwens?? En heb je al ideeen voor de babykamer??

Liefs ELise

Terug
Bovenaan