espritxx/muizeke

ha Elise

Ja we willen het wel weten, maar we laten het op een briefje zetten, wat we waarschijnlijk in de auto open maken om vervolgens linea recta naar de stad te rijden om te babyshoppen hahaha, we mogen 5 oktober al, ben dan 20 wkn en 1 dag, ik bleek al 3 dagen langer zwanger te zijn gezien mn cyclus en dat dacht ik zelf ook maar bij de eerste echo werd de datum iets opgeschoven. Maar nu zei de vk nav de echo bij de nekplooimeting dat ik de 21ste ben uitgerekend, dus nog 3 dagen dichter bij Daantjes verjaardag! Wat is precies jouw datum?
De babykamer laten we grotendeels hetzelfde, wel wat nieuwe accessoires en ik bekleed de plank aan de muur met een ander tafelzeil, zit nu rood witte ruitjes op. Het kamertje is vrij neutraal, wit met een donkere vloer, dus dat kan voor ukkie 2 ook prima. Ik moet ook wat vaker het forum checken hoor, voel je niet schuldig, ik vond het oude forum veel fijner, dan zag ik in een oogopslag of jij nog iets geschreven had omdat het dan bovenaan de lijst stond. Ik voel ukkie heel vaak bewegen trouwens, jij ook?
Nou ik ben alweer bekaf en het is nog niet eens 10 uur... heb jij daar ook last van?

Groetjes Femke

Hee Femke,

Hier gaat ook alles super!!!
We zitten weer lekker dicht bij elkaar met de zwangerschappen...ik ben de 16e uitgerekend! Ik ben zo benieuwd wat het wordt! Wij mogen donderdag al voor de echo! Ik ben er weer van overtuigd dat het een jongetje is...We zullen zien! En nu maar hopen dat ik dan mn mond kan houden en het niet aan iedereen ga verklappen!
Wij zijn ons gisteravond echt helemaal naar geschrokken. Anne-Sophie wil sinds de zomervakantie niet meer gaan slapen s avonds..ze brult alles bij elkaar! Gisteren hadden we bedacht dat we haar zouden laten huilen. En toen hoorden we opeens een hele harde knal..was mevrouw uit haar bed geklommen en op de grond gevallen! Pfff ik was gelijk helemaal in tranen...Ze had niets (gelukkig) Het slapen is echt een drama! Dus als je nog tips hebt...we hebben onderhand alles al geprobeerd!
Ons tweede ukkie beweegt trouwens ook prima! Gerco kan het nog niet voelen aan de buitenkant...
Onze babykamer is nu roze met limegroen dus we moeten nog even bedenken wat we daarmee gaan doen...eerst de echo maar eens afwachten!
Het forum is echt een drama! Zouden ze dat nog gaan veranderen????

liefs Elise

ps: Ik lig ook elke avond voor tien uur op bed hoor..als onze dochter slaapt haha!

Ha Elise

Oow jij mag morgen al voor de echo!!!! Spannend hoor, zou je voorgevoel nu wel kloppen? Ik denk de ene keer dat het een jongetje is en dan weer een meisje, ik heb geen echt idee van wat het gaat worden, alles is welkom en ik hoop dat het gezond is. Wij mogen maandag, we hebben allebei een vrije dag gepakt, eerst 's ochtends echo en dan lekker daarna naar Den Bosch, babyshoppen!!! Tenminste, als 'hij' er goed voor ligt, voor hetzelfde geld valt er niks te zien.... Wat vervelend zeg met Anne-Sophie en het slapen, en wat zal je geschrokken zijn toen ze uit bed was geklommen, Daantje wilde gisterenavond ineens niet zo goed slapen, maar ze heeft vandaag ook erg waterige oogjes en een flinke snotneus dus ik denk dat ze gewoon verkouden is. Ehm tips, even denken... ik heb er niet zo'n ervaring mee maar als Daantje ooit een keertje 's nachts wakker is dan lezen we een boekje voor over prinsessen die naar bed gaan, als we dat boekje twee keer gelezen hebben kan ik haar zonder problemen weer in bed leggen. , heeft ze misschien schrik voor een of ander dingetje op haar kamertje? Je weet ooit niet waar die kleintjes op letten he? Ik hoop dat het inmiddels wat beter gaat met het slapen, kan me voorstellen dat je daar erg moe van wordt hoor. Als het goed is gaan ze het forum nog wel veranderen, want dit schiet niet op he? We staan al op pagina 20, heeeeeel veel plezier morgen bij de echo in elk geval, en ik hoor graag hoe het gegaan is.

Liefs Femke

Hee Femke,

Joepie!!! De echo was helemaal prima!
Ik was me toch een potje zenuwachtig! We hadden een staigiare dus dat was helemaal feest. Zij was nog zenuwachtiger dan ik...haha! Maar we konden alles wel heel mooi zien!! Ze moest alles extra goed bekijken en uitleggen. En gelukkig was alles helemaal prima! Ze hebben lang moeten zoeken of het lipje wel helemaal dicht was (hij/zij was steeds aan het duimen) Maar het was allemaal goed (nou had het ook niet uitgemaakt als er wel iets aan de hand was, maar het is toch een lekker idee dat het allemaal klopte) Onze beeb2 had alleen een wat stevig buikje haha (net als zn papa haha) Dus nu moet ik misschien een extra groeiecho om te kijken of het niet een dikkerdje gaat worden...
Jij moet vandaag he???? Spannend hoor!!! Ik ben benieuwd...laat je het even weten???

Liefs Elise

Ha Elise,

Gefeliciteeeeerd!!! Die van ons was ook helemaal goed, de echoscopiste werd er helemaal enthousiast van dat alles er zo goed uitzag, dus wij ook. Stel je toch voor dat ze zo iets ontdekken. Ronald zei nog tegen haar, ach een hazenlip is nog niet het ergste, maar toen had zij meteen een voorbeeld van mensen die het om die reden hadden laten afbreken, dat babytje had een open verbinding in de schedel naar de hersenen toe... brrrr. Maar snel vergeten dacht ik toen, bij ons was gelukkig alles dik in orde. En we weten nu wat het wordt, jullie ook of niet? Vind het heel bijzonder dat we het nu al weten, gisteren meteen flink wat geshopt. Ik zou me om een klein dikkerdje nog niet zo druk maken trouwens hoor, beter dan dat er een enorme groeiachterstand is toch?

Liefs Femke

En wat wordt het??? of houd je het als verrassing? Wij hebben ons toch kunnen beheersen (niet zo slim want nu ben ik weer heeeeeel nieuwschierig)
Fijn dat alles goed was!!! Nu op naar de tweede helft...

Liefs Elise

Ha Elise, ik probeer het als verrassing te houden, moet wel errug goed mijn best doen hoor! Ach als je je niet meer in kunt houden kan je het altijd bij de groeiecho nog vragen toch hihi? Ja de eerste helft zit er alweer op, wat gaat t hard als je al zo'n kruimeltje hebt he?

Liefs Femke

Hee Femke,

Inderdaad spannend om het als verrassing te houden..dan moet je echt wel goed opletten dat je je niet verspreekt! Ik denk dat ik het tijdens de groeiecho ook niet meer kan laten om het te vragen..ik ben nog steeds overtuigd dat het een jongen wordt. Mn buik is nu meer een bolletje naar voren en ik heb ook geen bruine streep op mn buik zoals de vorige keer....We zullen zien! (alleen even kijken wat ik dan met die voorraad roze kleertjes moet gaan doen haha)
Wat vliegt de tijd he??? Het lijkt wel of het de tweede keer veel sneller gaat! Hoe gaat het trouwens met Daantje? Ook druk aan de kwebbel?? Anne-Sophie babbelt de hele dag (' nee niet doen!' is toch wel haar meest gebruikte zin op dit moment haha)
Gerco is trouwens druk aan de slag gegaan met de zolder. Volgende week komen de behangers en dan zijn de kamers op de vloer na klaar...Ik kan namelijk niet wachten om met de nieuwe kamer van Anne-Sophie te gaan beginnen. Houden jullie nu jullie het geslacht weten de babykamer neutraal of ga je er echt een jongens of meisjeskamer van maken...
Zo...ik ga nog even iets doen...moet vandaag een extra dagje werken...en dan ook nog vergadering! pffff

Liefs Elise

Terug
Bovenaan