even laten weten

Wat een droevig bericht,
ik ben er stil van.
Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht wensen,
om dit verlies te dragen en een plek te kunnen geven.

Liefs,
hvlily.

Ook namens mij gecondoleerd. Ben eigenlijk wel benieuwd naar het verhaal erachter, maar kan me voorstellen dat je het misschien niet kunt opbrengen om erover uit te wijden. Hopelijk is het geluk jullie in de toekomst alsnog gegund, hoewel dat het verlies van Amy natuurlijk nooit weg zal nemen. Sterkte.

Hoi lieve meiden

Bedankt voor jullie lieve reactie's!

Butterfly was benieuwd naar het verhaal en dat vind ik echt niet erg om te schrijven.

Bij de 20 wk echo (ik was toen 21wk) zei de vrouw die dat deed binnen 5 min dat het helemaal niet goed ging met het kindje.
Er was te weining vruchtwater , kindje was te klein en de dramepjes waren wit op de echo. Met paniek in haar ogen stopte ze gelijk de echo en zei dat ze mij vk moest bellen en die een afspraak met een gyn moest regelen.
Helemaal in shock zaten we dat gesprek aan te horen . Toen ze klaar was vroegen we aan haar wat er nu precies aan de hand was maar ze kon ons niet meer vertellen. Kan je vertellen dat onze wereld gevallen was die avond. De vk belde ons nog op om te vragen hoe het ging en dat ze het zk niet te pakken kreeg maar morgen gelijk zou bellen. Mijn man heeft tegen me vk gezegd dat hoe het bij die echo was gegaan niet normaal vond. Dat het niet goed gaat das al erg genoeg maar dat de mevrouw die de echo deed volledig paniek in haar ogen ons naar huis stuurde was heel slecht. Daar konden wij niks mee. De volgende ochtend belde de vk weer om te zeggen dat we bij Rijnstate terecht konden maar wel einde van de middag. De gyn was eigenlijk vol gepland maar vond niet dat we zo het weekend in moesten en lieten ons gewoon komen. O wat waren we daar blij mee.
Hij heeft een uur naar ons meisje gekeken en bevestigde dat ze inderdaad erg klein was.
Ze had een achterstand van 4wk. Haar hoofdje groeide goed maar de rest liep 4wk achter. Ook vond ie te weinig vruchtwater maar er was genoeg voor het kindje om te bewegen. De drampjes waren te wit en hij kwam achter dat de door bloeding van me navelstreng niet goed was.Hij vroeg of taaislijmziekte in onze familie voor kwam en we zeide nee. Hij wou toch onderzoeken of ons meisje

Terug
Bovenaan