even laten weten

hoi sandera

De oorzaak was me moederkoek. Die was niet goed ontwikkeld. Waar door aderen niet goed waren. Waar door Amy maar de helft van de voeding kreeg dan dat ze nodig had.

Groetjes Anne-Wil

Vind het knap van je dat je het hebt kunnen vertellen, kan me voorstellen dat je dat misschien niet gekund zou hebben. Je komt in ieder geval sterk over. Lijkt me vreselijk om te weten dat Amy 'goed' was, maar dat de moederkoek die haar moest voeden niet goed was en Amy het daardoor heeft moeten ontgelden. Wel heel fijn dat jullie nu alweer volop mogen klussen. Jullie zijn er al mee bezig, dus ik hoop voor jullie dat het snel opnieuw raak is en het dan goed mag gaan!
Liefs, Jess

Gecondoleerd met jullie verlies. Ik heb alles met tranen in mn ogen zitten lezen. Ik hoop van harte dat jullie gauw weer zwanger zullen raken en het dit keer goed zal gaan! Heel veel sterkte..

Hey meisje,

Na het lezen van je verhaal moest ik wel even slikken.... vreemd dat je je niet meteen naar de gyn kon.
Maar fijn dat ze je zo goed opgevangen hebben tijdens de bevalling en dat iedereen op de hoogte was.
Hopelijk kun je dit een plekje geven....

En mag je binnenkort ook genieten van een klein hummeltje...

x

Dank jullie wel voor jullie lieve reactie.

Ik had een gedichtje gevonden op interndet wat precies verwoord hoe wij ons voelen. En dit gedichtje ligt ook bij haar graf.

Lieve Amy

Geen woorden drukt uit de droefheid.
En niets geeft weer de pijn.
Aan alles wat wij jou wenste.
En dat niet mocht zijn.

Toch heeft jouw tere leven ons in het diepste geraakt.
En daarom onze lieve kleine Amy ben jij voor ons volmaakt.

Ook heb ik een mooie citaat gevonden van Toon Hermans.
" kleine zorgen kun je delen. Maar er is een soort verdriet dat mensen niet kunnen helen. En dat hoeft ook niet"

groetjes anne-wil

Terug
Bovenaan