even opnieuw voorstellen

Hai meiden,

Ik merk dat ik de laatste weken weer vaker op dit forum te vinden ben maar omdat de meesten we wsc niet ( meer ) kennen zal ik me even opnieuw voorstellen. Ik was actief op het decemberforum tot dat werd opgeheven.

Ik ben 30 jaar en mijn dochter is 2de kerstdag 2006 geboren. Een kerstkindje dus. Ze heet Jeske. Ze doet het geweldig. Heeft een enorme bos haar en fel blauwe ogen.
Ik ben getrouwd en ben leerkracht van beroep. Ik geef les aan groep 678 op een basisschool. Op dit moment zit ik nog steeds in de ziektewet maar na de zomervakantie ga ik weer beginnen. Ik ga 3 dagen werken. Wel leuk om die pubers weer achter de broek te zitten hihi. Weer eens wat anders dan achter mijn rollende dochter aan kruipen.

Tot schrijfs,

Hoi daar,

Gezellig! Even snel zodat je ook een beetje weet wie ik ben, KT, 35 jaar, webredacteur, moeder van Heather (15-11). Ik woon in het oosten van het land samen met mijn vriend. Ik weet niet of je het al weet, maar 'we' hebben een hele leuke hyve, najaar2006mama's. Superleuk om foto's te bekijken van al die ukkies en even te neuzen wie wie is enzo.

Groetjes, KT

Hoi!

ben Anne-Marie alias Mie, 33 jaar, moeder van Emre die op 3 nov 2006 is geboren. T is en heeeeeeeeeeeerlijk ventje en heeft ook VEEL haar (we hebben het al 3x geknipt!!). Ik werk bij Sociale Zaken in Tilburg, ben getrouwd met mijn lieve schat en we wonen samen in Made (in de buurt van Breda).

groetjes
Mie

Hoi!!

En het is hier re-te-gezellig!!!
Ik ben dus Debby, woon onder de rook van Rotterdam (hoogvliet) ben 32 jaar  hahaha
En mama van B'Elanna van 4 oktober 2006.
Momenteel zit ik nog steeds in de ziektewet, maar wil in de toekomst weer (part-time) gaan werken.

Groetjes Debby mv B'Elanna

hey hallo,

ik ken je wel.
ik zat ook op het decemberforum.
mijn dochtertje is ook van 26-12 en je staat ook bij mijn hyves.
(weet niet of je mij nog kent; van naam).
ik zitaleen tijdje op dit forum en ook hier is het erg gezellig.