even opnieuw voorstellen

Oh wat leuk, nu al reacties. Oh ja ik woon trouwens in Oosterbeek, vlakbij Arnhem.

Mejon, hoe heet je dan? Ik heb laatst wat mensen van mijn  hyve afgegooid omdat ik niet wist wie ze waren en waar ik ze van kende. Ik hoop niet dat jij daar bij zit .

Ik was ook lid van de najaar hyve. Die heb ik er in dezelfde opruimwoede afgegooid omdat ik dacht dat die niet erg actief was en ik er niks meedeed . Heb me alweer aangemeld.

Wat leuk 2 andere kerstkindjes. Ik ben benieuwd hoe jullie dat straks doen met de feestdagen. Zal even een nieuw topic openen.

Hoi meiden,

ik ben Esther, 33 jaar, getrouwd met William en trotse mama van Isis (29-11-06) Ik werk als begeleidster op een woongroep met verstandelijk gehandicapten (24 uur) We wonen in Tilburg,
x Esther

hoi hoi

ik ben danielle, 28 jaar, moeder van linsey 10-11-2006, getrouwd sinds een jaar
wij wonen in arnhem.
ik werk in een verpleeghuis voor 28 uur.

groetjes danielle

Hey,

Ik ben Nelly en de mama van Dean. Dean is van 5 oktober 2006. We wonen in Zeeland. Ben net 2 jaar getrouwd en ik werk op een peuterspeelzaal.

Groetjes,
Nelly.

Hé hallo,

Ik ben Puk (Carola) 35 jaartjes jong en ben sinds 13-11-2006 mama van Justin. Ben getrouwd en werk 3 dagen per week  op de boekhouding van een verpleeghuis. Ik woon in het kippendorp (Barneveld) ook weinig mama's bij mij in de buurt jammer genoeg.

Groetjes,

Puk  

Hoi hoi,

Leuk zo;n rondje opnieuw voorstellen!

Ik ben ramona,26jaar ik woon in oosterhout bij nijjmegen.Ik ben de supertrotse mama van Fenna zij is op 19december geboren.

Ik werk 10 dagen in de maand als kraamverzorgster.

groetjes!

Terug
Bovenaan