even opnieuw voorstellen

Hey!

Ik ben zelf 25 jaar en ben op 23 november bevallen van een prachtige dochter()!!!
Ik woon samen met mijn vriend en dochtertje in het zuiden,en werk 2-3 dagen per week op een kinderdagverblijf!

Ik "ken" jou trouwens wel, las ook altijd veel bij jullie mee dus herkende je naam wel!
Leuk dat je mee komt kletsen!

X 4dec

Hoi,

Ik ben Mariska, 25 jaar enwe wonen in de randstad.
We in een rustig dorp hoor gelukkig!

Ik heb een zoontje van 23 november!
Ik ben getrouwd met Maarten.

Groetjes,

Hallo allemaal,

Ik lees al heel lang mee en reageer soms. De onenigheid op het oktober forum was heel erg jammer. Bijna iedereen is toen naar een besloten forum gegaan.

Mijn dochter heet Sofie en is 16 oktober geboren, een hele lastige bevalling van bijna 24 uur. Uiteindelijk met de vacuumpomp gehaald en met een apgarscore 2 geboren. Gelukkig ging het heel snel beter en na 1 nachtje in het ziekenhuis mochten we weer naar huis. Het is een heel vrolijk meisje die alles ziet en hoort maar nog niet wil kruipen of lopen. Ze ligt of zit eigenlijk het liefst. Ik werk thuis dus ze hoeft niet naar de opvang en kan overdag ook heerlijk in haar eigen bed slapen. Ik ben een zeer gelukkige en trotse moeder geworden. De aanwezigheid van Sofie doet mij heel erg goed.

Hoi....

Ik ben Linda en 32 jaar, en Duckie ik woon ook in de regio Utrecht...daar woon ik al weer 3 jaar  samen met me vriend die 31 jaar.
Me vriend is bij mij komen wonen en die komt uit de regio Rotterdam...we willen als het mogelijk is die kant op verhuizen volgend jaar (niet in rotjeknor hoor!!!).
Onze dochter is geboren op 28 December 2006..waar ik ontzettend verliefd op ben!
Momenteel zit ik in de ziektewet en als ik weer aan het werk ga, ga ik 3 dagen werken.

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan