A
Anoniem
Guest
Hoi mama's,
Gisteren was Kay dan 1 jaar geworden.
Samen zijn we lekker een dagje weg geweest en hebben enorm genoten van elkaar. Even stil staan bij de mooiste momenten van ons leven, en dat allemaal in het afgelopen jaar gebeurd.. Telkens als we op de klok keken waren we even terug in de tijd..12:30.. naar het ziekenhuis.. 16:50.. ruggenprik.. je kent het wel. In het restaurant van de dierentuin dacht ik even terug aan al dat prille geluk van die eerste paar uurtjes na de bevalling, komt Kay ineens voorbij gekropen, trekt zich bij vreemde mensen op aan de tafel en kletst een heel verhaal weg. Zwaait met zijn handje en gaat er weer vandoor.. Ik schrik even uit mijn gedachte op... De kleine Kay van toen is de grote knul van nu.. Wat ben ik toch een overgelukkige en trotse mama!!
Soms gebeuren er dingen in je leven die veel indruk op je kunnen maken. Uiteraard is de bevalling er een mooi voorbeeld van. Maar er zullen beslist meer dingen zijn geweest in je leven die je nooit zult vergeten. Misschien een mooi moment om er weer eens even bij stil te staan... Mogen we mee genieten??
De vraag is dan ook;
Waar willen jullie even bij stil staan?
Esmé mv Kay