Even voorstellen. 1e ronde, 1e kindje

Hoi Russel, Hoe is het gegaan vandaag?

Hoi Es, Ik ben 25 augustus gestopt met de pil en de eerste dag van mijn menstruatie was 29 augustus. De normale stopweek van de pil dus. Daarna ben ik noiet meer aan de pil gegaan.  Ben je ook niet ongesteld geweest in de stopweek?

Hoi Kooimar, Ik hoop dat je vriend alleen wat koudwatervrees heeft. Mijn vriend heeft dat ook wel een beetje hoor. Hij is bang voor het onbekende. Ik hoop je snel weer op het forum te zien.

Groetjes Joyce

hoi Joyce,

Nee ik ben niet ongesteld geworden in mijn stopweek. Dat vind ik zo raar want ik werd het altijd wel op tijd. Ik had wel in die stopweek last van mn buik maar verder niks.
Misschien ben ik er wel teveel mee bezig en komt het nog. Het is tot nu toe nog steeds niet op komen dagen. We wachten wel af en anders moet ik naar een huisarts of niet?

groetjes

Es

Hoi Joyce,

Nou ben bij de gyn geweest en deze deelde mij mee dat ik met vier maand maar weer moest komen als ik nog steeds geen bloeding heb gehad de prikpil kan wel tot een jaar na de laatste injectie doorwerken. Maar omdat ik veel klachten heb denkt hij dat ik binnen nu en een paar weken wel een bloeding krijg. Ik hoefde mij geen zorgen te maken en als ik het wou kon ik wel een inwendige echo krijgen om mij gerust te stellen. Heb dit eerst afgeslagen en wacht nu rustig af. Dat ik geen reactie heb gehad op de provera komt ook door de hoeveelheid hormonen er nog in mijn lichaam zitten van de prikpil.
Nou een heel verhaal maar en het even weer kwijt. Blijf ondertussen gewoon door klussen want je weet maar nooit!!!

Groetjes Russel

Hoi es,

Ik ben sinds februari gestopt met de prikpil en zoals je misschien in mijn berichtje hebt gelezen heb ik ook nog steeds geen bloeding gehad.

Hoi Kooimar,

Hoop je snel weer te zien hier op het forum en dat je vriend nu niet terig krabbelt. Nou succes met praten en hopelijk tot snel
 Groetjes Russel

Hoi Russel,

Ik hoop dat de gyn gelijk heeft en dat de  zich snel laten zien. En als je eenmaal ongesteld bent geweest  is het dan zo dat je weer een normale cyclus krijgt?

Hoi Es,

Is het wel eens eerder voorgekomen dat je niet ongesteld werd in je stopweek van de pil? Ben je niet toevallig de pil een keer vergeten in de laatste maand? Ik zou denk ikna een paar weken toch wel eens langs bij de dokter. Misschien heeft hij wel een hele logische verklaring.

Groetjes Joyce

He hallo Joyce,

Mijn vriend en ik zijn ook de eerste ronde in gegaan. Vanmorgen hebben we al geoefend en natuurlijk zal het niet meteen raak zijn, maar je weet maar nooit. Ik ben me gek aan het lezen over de bevruchting van een eicel enz...
soms denk ik wel eens dat ik er te veel mee bezig ben en het dan misschien niet lukt.

Ik ben me er wel bewust van dat het ook nog een tijdje kan duren, maar het zou toch fantastisch zijn als je met de kerst kan zeggen: Ik heb een kadootje voor jullie (ouders en broers, zussen) er komt een familielid bij.

Hoe denk jij daarover of ben ik de enige die zo geosedeerd is?

Groetjes Sabrina uit Limburg

Hoi Sabrine,

Ik herken het zeker. Ik heb er ook al over loggen fantaseren over hoe ik het zou vertellen. En als kerstkado is het helemaal leuk ja. Maar ja ik wacht het maar rustig af. Ik verwacht niet dat het deze maand raak is maar het is zeker welkom.

Volgens mij heb ik gisteren wel mijn eisprong gehad. Ik had de hele dag al een beetje buikpijn en rugpijn alsof ik ongesteld moest worden. Verder had ik bijna doorzichtig slijmverlies. We hebben de dagen ervoor geen tijd gehad om te knutselen maar gisteren heb ik niet voorbij laten gaan.

Morgen nog een keer knutselen en dan maar weer een paar weekjes afwachten.

Ik hoop voor je dat je maar snel zwanger zal zijn zodat je je familie eeenheel mooi kado kangeven met kerst.

Groetjes Joyce

hoi Russel,

Ja ik heb je berichtjes gelezen maar kan dat dan geen kwaad zolang niet ongesteld. Ik heb gewoon de pil geslikt en ben gestopt maar niet ongesteld geworden. Vind het allemaal wel raar!! Ik heb wel zo'n opgeblazen gevoel in mijn buik heb jij dat ook?
Ik hoop voor je dat snel die rd komen!!! Succes

Hoi Joyce,

Ik werd gewoon altijd ongesteld en ik ben de pil ook niet vergeten die maand en de afgelopen maanden ook niet. Nam die pil altijd heel trouw in!! Heb nu ook zo'n opgeblazen gevoel en vooral 's avonds!!

Hoi Sabrina,

Wat leuk dat jullie ook bezig zijn. Wij hadden dat ook van het zou leuk zijn als we het met de kerst kunnen vertellen dat ze opa/oma worden. Ik ben er op dit moment ook heel veel mee bezig lees er veel over etc.

Allemaal succes!!

Groetjes Es

Terug
Bovenaan