Even voorstellen. 1e ronde, 1e kindje

Hoi Es,

Nee kan geen kwaad ik heb al die tijd niks aangemaakt dus hoef ook niks kwijt. Ik heb wel allerlei klachten en hoop dat deze echt er mee te maken hebben dat mijn licham zich aan het voorbereiden is dat ik weer ongesteld wordt want loop al drie weken met zeer gevoelige tepels en daar wordt je niet bepaald vrolijk van... Maar ben natuurlijk niet te optimistische anders valt het allleen maar tegen. We blijven gewoon door klussen en zien het allemaal vanzelf.

Hoi Joyce,

Mijn cyclus is altijd regelmatig geweest en in principe komt dit dan ook gewoon weer reglematig terug. Misschien niet direct in het begin omdat dat eerst allemaal weer op gang moet komen maar naar verloop van tijd wel. Heb nog een lange weg te gaan ben ik bang voor. Maar ben sinds deze week begonnen aan Sonja Bakker om toch even mijn gedachten ergens anders te hebben.

Groetjes Russel

Hoi Russel, Goed dat je je gedachten even verzet. Sonja Bakker he? Ik heb er al veel over gehoord. Ben je er al mee bezig of moet je nog starten? Krijg je wel voldoende binnen dan? Ik ben bang dat je dan altijd met een hongerig gevoel rondloopt. Voor mij zou het ook niet slecht zijn om er een paar kilo's vanaf te halen. Ik ben benieuwd hoe de resultaten zijn. Misschien helpt een gezond voedigspatroon je ook wel een beetje en laten de RD's zich snel zien.

Hoi Es, Ik hoop dat het opgeblazen gevoel snel wat minder wordt.

Hoi Sabine, Hoe is het gegaan met al dat klussen?

Mijn klusdagen ziten er ook weer op. Maar uiteindelijk zijn we maar keer samen geweest. Waarschijnlijk wel op de dag van mijn eisprong dus nu hoop ik maar het beste ervan. Maa ik baal wel een beetje. Maar isteren en eergisteren was ik een beetje grieperig en ik had er echt geen zin in en mijn vriend vond het ook niet echt aantrekkelijk. Maar we hebben wel afgesproken dat we in ronde 2 alles weer gaan inhalen.

Aan iedereen alvast een fijn weekend toegewenst.

Gr. Joyce

Hoi Joyce,

Ja ik krijg wel voldoende binnen hoor heb tot nu toe nog geen honger gehad. In het weekend probeer ik me er ook zoveel mogelijk aan te houden maar wil toch ook wel een beetje weekend hebben we hebben gisteren dus lekker een pataje opgehaald en gaan vanavond lekker uit eten omdat mijn ouders er weer zijn van de vakantie. Ik vind dat moet ook kunnen. Ik wil graag onder de 80 kilo komen en dan ben ik tevreden dus heb nog een kilo of drie te gaan dat valt dus wel mee. Wat shit ja dat je grieperig was deze week. Nu maar hopen dat het gelukt is dan deze periode en anders vol goeie moed op naar de volgende ronde...

Groetjes Russell

Hallo allemaal,

Ook ik ben net gestopt met de pil.
Wij gaan nu ook voor de eerste rondje voor ons eerste kindje.
Ook ik weet dat het waarschijnlijk niet gelijk zal lukken, maar
wat zou het leuk zijn om met kerst een heel speciaal kadootje
te kunnen geven aan de ouders en broers en zussen.

Liefs, Tara

Hallo meiden,

Ik stond echt helemaal perplex vandaag was eigenlijk de hele dag al niet echt fit dus ik dacht zal wel van het weer komen of een griepje onder de leden. maar wat schepte mijn verbazing vanmiddag ja ja hier komt ie de  zijn gearriveerd!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik kon wel schreeuwen van geluk. En ik maar bang zijn dat het nog wel een half jaar kon duren. Nu weet ik wel dat dit nog maar de eerste keer is maar ben nu al erg blij is in ieder geval een begin.
Ga het straks aan mijn vriend vertellen ben benieuwd hoe die reageert. Nou ik ben helemaal hieper de pieper. Nu kunnen wij ook echt vooor het echie.

Zo dat wou ik ff kwijt.

Groetjes Russel

Hoi Russel,

Hartstikke fijn zeg dat de  gearriveerd zijn. Hopelijk heb je vanaf nu ook een beetje regelmaat in je cyclus.

Op naar de klusweek.

Groetjes Joyce

Hoi Allemaal...

Mijn man en ik  zouden ook heel graag een kindje krijgen,
heb 2 weken geleden mijn spiraal laten verwijderen... erg pijnlijk!

Volgende week  onze eerste echte klusweek... spannend!

Dus mijn niet NOD dag is dan ... 9 oktober, heb een cyclus van 26 dagen.

Op predictor.nl kun je zien wanneer je de meeste kans op bevruchting hebt...
erg handig... als je er zelf niet zo in thuis bent!

Ook voor ons geldt 1e ronde 1e kindje!

Als jullie nog tips hebben... hoor ik het graag!

Groetjes,

Hoi Mon Reve,

Spannend he om te weten dat je nu echt onveilig gaat vrijen. Dat heb ik wel heel erg.

Hopelijk hoeven we er allemaal niet te lang op te wachten.

Groetjes Joyce

Terug
Bovenaan