Even voorstellen: de eerste

Hoi hoi,

jeetje wat een boel beslissingen. Je bent zwanger, daar denk je van te kunnen genieten, maar ondertussen... dat is een aardige lijst zeg. Gewoon een lijstje maken en rustig alles overzien.

En die test...tja ik kan me dat van je vriend wel indenken....het is een moeilijke beslissing...enw ara ik eerder altijd zei dat ik dat wel zou willen doen heb ik nu door jouw verhaal zoets van: nou, nee laat maar. Maar goed ik denk dat ik zwanger moet zijn om te "voelen" hoe het is om dan voor die keuze te staan. ik hoop dat jullie er samen uitkomen.

Ik ben trouwens gisteren ongi geworden...helaas. Ik mag jullie dus nog niet volgen. Aan de andere kant wil ik echt niet klagen hoor, ik ga nu pas de tweede ronde in en als je sosm ziet hoe lang sommige stellen bezig zijn...pfff. Wij gaan gewoon rustig verder klussen.

Rustig aan he?

hoi meiden

hier ben ik weer,

he weekee balem joh maar ik ga deze ronde weer voor je duimen hoor

het gaat gelukkig goed met me ben wel mega moe maar niet misselijk waar ik bang voor was als banketbakker in al die luchtjes op de vroege morgen!

ik ga ook mee doen met moeders voor moeders ze komt donderdag voor een test of er genoeg hormonen zijn!
oja ik mag 6 maart voor het eerst naar de vk en dan op 12 weken nog een keer voor de ego. lijkt me rg leuk.
het lijkt me wel een gedoe hoor om leke dag in zo'n kannetje te plassen maar ja het is voor een goed doel!!

philea sterkte met alle beslissingen die jullie moeten nemen.

groetjes van ingeborg

dankjewel Ingeborg.

en wat fijn dat je niet misselijk bent. Ik was even vergeten dat je banketbakker bent en tja...dan is misselijk zijn in de vroege ochtend niet echt handig. En nu je zwanger bent en dus moe, moet je het maar gewoon rustig aan doen. Jij bepaalt het tempo.

Mooi dat jullie beiden nu zwanger zijn. Ik hoop van jullie te blijven horen hoor.

Terug
Bovenaan