Even voorstellen: de eerste

aaah wat spannend allemaal!!

Philea, ik had ook al gereageerd in je andere topic, maar ik vind het echt superspannend en ik leef als het ware met jullie mee en kan niet wachten tot je weer gaat testen en het "officieel" is . Heb je niet de drang om morgen meteen maar weer te  testen?? En 4 maanden, dat is toch wel snel? Je hebt wel gelijk hoor...ik zit in de 1e ronde en kijk eens hoe Inkie en ik praten...je wilt zo graag!!

Inkie... meid wat een verschrikkelijk zware baan lijkt me dat. zeker 45 uur in de week...
Het wordt allemaal wel opgelost hoor. Gewoon lekker minder gaan werken. Helaas kunnen we deze tijd niet meer (financieel) zonder 2 banen in een gezin...anders was ik ook thuis gebleven. Zo ben ik ook opgegroeid en ik vond het erg fijn dat mijn moeder er altijd was. Maar dat kan dus niet meer, maar op je werk wordt wel een oplossing gezocht...en anders zoek je een andere baan  Komt wel goed! Kijk mij nou..ik praat alsof je al zwanger bent.... laten we het hopen hoor!!

Dag meiden

Nee weekee ik heb nog niet getest. Ik wacht tot woensdag. Ik kan dan ook wat langer thuis blijven voor ik moet werken. Wel zo prettig als het goed of 'slecht'' nieuws is.
Ikw il ook zeker weten dat het hcg in mijn urine gestegen is dus 2 dagen moet meer hcg zijn toch?? Althans ik hoop het.
Het zou een hhoop verklaren met name het misselijkheidsgevoel. En hoe mensen nou in godsnaam bij ochtendmisselijkheid komen geen idee. Want dan heb ik het niet. Pas na mijn ontbijt komt de misselijkheid opzetten en blijft. savonds is het het ergst.
Nu ook zit ik missselijk achter het toestenbord en tevens twijfel ik of ik niet al naar bed moet gaan want ik ben zo moe.
Nou ja ik laat jullie het weten.
Jullie gingen beiden begin feb testen toch dan was jullie NOD?

Hoi meid,
 ja twee dagen moet toch voldoende zijn. En wat vervelend van die misselijkheid. Als je moe bent zou ik gewoon lekker naar bed gaan. De rust heeft je lichaam dan wel nodig.

Mijn NOD is 5 februari...maar ik heb besloten om niet eerder te testen dan dat ik in ieder geval 2 of 3 dagen overtijd ben.

welterusten meid *knuffel*

hoi meiden,

hoe gaat het met jullie?
heb je al getest?
ben zo benieuwd............
ik moet nog even wachten mijn nod is 1 feb.
dus of zaterdag of zondag testen o het word nu wel spannend hoor..

en ik ben ook zo moe s 'avond te raar gewoon.

maar met de misselijk heid valt het gelukkig weer reuze mee

nou ik ga stoppen want ik moet gaan koken we hebben vanavond verjaardag dus moet op tijd weg

groetjes en tot gauw

veel succes met wachten en de uitslag natuurlijk

inkie

hallo allemaal,

Ik ben firewomen  en ben 28 jaar we zijn in begin jan. gestopt met de pil (eerste ronde voor het eerste kindje)  
Helaas ben ik daarna niet meer ongi geworden normaal altijd wel maar had hem wel 2 weken doorgeslikt voor ik stopte dus misschien dat dat het is ik weet het niet.
Misschien dat ik volgende week maar even moet gaan testen voor de zekerheid.
Wat zouden jullie doen?

Ik hoop dat ik lekker gezellig mee kan kletsen met jullie.
En als jullie wat willen weten gewoon vragen hoor geen probleem.

Groetjes Firewomen

@ Inkie: hoi meid, tja hier alles een betje hetzelfde. Heel erg moe en allerlei vage buikklachten. Mijn   NOD is 5 feb en ik wacht dus maar af.

@ Firewoman: welkom hier en leuk om te horen dat je ook voor je eerste spruit gaat. Even een vraagje...nadat je bent gestopt met de pil ben je"niet ongesteld geworden? Ik ben 4 januari gestopt (ook 1,5 week  doorgeslikt)  en ben 3 dagen daarna meteen een week ongesteld geweest. nu wacht ik dus op de volgende... nou ja..ik hoop natuurlijk dat ie wegblijft... je begrijpt wat ik bedoel.
Maar je kunt dus nu ook niet echt je NOD vaststellen dus? lastig. Het zal vanzelf wel komen. Ik zou nog even afwachten en anders een afspraak met de ha maken.

Hoi Weekee,

Het klopt inderdaad dat ik de  niet heb gezien na 12 jan. want toen ben ik gestopt.
Normaal als ik doorslik en stop dan ben ik ook binnen  3  a 4 dagen ongi. maar nu dus helemaal niks en ook niks wat er maar enigszins op lijkt.
Dus ik wacht het nog even een week af en anders ga ik eerst denk ik maar testen en dan als daar niks uit komt wat ik eigenlijk ook niet verwacht naar de ha.
Moet wel zeggen dat ik de laatste tijd ontzettend moe ben.
Hebben meer mensen dit wel eens meegemaakt trouwens?
Of heeft iemand anders een idee wat dit zou kunnen zijn of betekenen?

Dag meiden,

welkom fire.
Nou gisteren   getest en ik ben echt zwanger. Ik kan het nog steeds niet geloven. Vandaag naar de ha geweest. Zij gaf aan en later en een belletje met de verloskundige dat ik moet rekenen vanaf mijn laatste ongesteldheid en dat is 6 december (dat was die lange van 3,5 week). Dat betekent dat ik al 8 weken zwanger ben!!!!

Ben nog steeds ondersteboven hiervan. Ik mag dus 13 feb naar de verlos voor mijn eerste afspraak en krijg dan een doorverwijzing voor een termijnecho.
Nu moeten we ons al buigen of we een prenatale screening willen ja of nee
Pfffff geen idee.

liefs philea

Terug
Bovenaan