even voorstellen???

A

Anoniem

Guest
hoi mijn naam is janiek ben 25 jaar ben al heel lang samen met mijn vriend, we hebben een zoontje van 3 jaar, we zijn nu anderhalf jaar bezig voor ons tweede kindje dat toch nog niet wil komen, ik ben hier nu voor bij een gyn en dat gaat tot nu toe wel goed ,ik wil me toch graag hier aanmelden, want het lijkt me leuk om mekaar op de hoogte te houden morgen mag ik naar het ziekenhuis voor een cyclus echo wel spannend hoor ?? ik ga jullie op de hoogte houden nou dames ik wens jullie echt van harte een hele snelle zwangerschap toe.

groetjes van janiek

spannend morgen! Ik ben pas in ronde 3, dus tja.. Maar elke ronde is spannend! Ik hoop voor je dat de cyclusecho meer inzicht geeft en jullie snel een 2e wondertje brengt! succes!

hoi bedankt voor je reactie kom je ook uit arnhem ik kom uit doetinchem ik hoop ook voor jou dat je snel een wondertje mag krijgen want mijn zoontje is het mooiste wat me is overkomenen dat gun ik echt iedereen gr janoek

Hoi Janiek, Idd uit Arnhem. Dan wonen we niet zo ver van elkaar af! Laat die ooievaar maar een mooi rondje maken boven Arnhem en Doetinchem haha! Ik meen deze ronde voor het eerst mijn ei gevoeld te hebben (eergisterenavond) en als dat zo is dan hebben we goed geklust (de avond ervoor dus dan zwemmen ze nog!). Ben ook aan het temperaturen om meer inzicht te krijgen aangezien ik vorige 2 rondes helemaal geen ei oid gevoeld heb, kan me niet herinneren nl. Maar de temp is ook omhoog gegaan dus het zou kunnen kloppen nu. Dus nu nog 13 daagjes wachten... zucht... spannend allemaal he?? Liefs!

hoi laura,
nou dat is inderdaad spannend zeg ik hoop voor je dat het nu echt raaaak is ,
ik voel mijn ei eigelijk nooit , maar ben ook altijd heel onregelmatig ongie geweest ,
moest vandaag voor een cyclus echo , maar er waren geen goede eitjes te zien echt balen, maar maandag moet ik terug komen en zondag op verzoek klussen , dus het zal met ons best wel goed komen , ik hoop echt voor je dat je zwanger bent want zoals jij het aangeeft moet je zo tog echt zwanger zijn ik zal voor je  nu nog even geduld hebben spannend hoor .
veel liefs janiek

hoihoi!
Wat balen zeg van de echo! En morgen dan op verzoek van de dokter klussen, dat voelt vast ook wel heel raar. Ik hoop dat ze je maandag dan wat beter nieuws kunnen brengen! Sterkte en succes maandag! Ik hoop natuurlijk voor mijzelf dat het raak is, de kans is nu wat groter dan de vorige 2 periodes, maar ja. Voel me op zich prima, al zegt dat ook niks. Zwangerschapsverschijnselen krijg je toch ook pas zeker 2 weken na bevruchting? Dus tja... Ik kan bijna niet wachten tot over 12 dagen, NOD dag. En wie weet, al die verhalen over innestelbloeding, dat zou dan dit weekend/maandag moeten zijn (als dat er is, want dat heeft ook weer niet iedereen begrijp ik). Nou spannend. Succes en sterkte janiek!!! Liefs Laura

hoi! ben benieuwd hoe het is afgelopen en hoe het met je gaat? Liefs Laura

Terug
Bovenaan