even voorstellen???

he janiek!
Ik heb morgen mijn NOD maar heb vanochtend toch een test gedaan..... negatief!
Dus: wachten op de RD's of kleine hoop dat ik toch te vroeg heb getest. De NOD dag is nl fictief, heb een beetje gemiddelde genomen en als ik van de langste periode uit zou moeten gaan dan is vrijdag pas mijn NOD. Nou ja, als er nog geen  arriveren dan ga ik dit weekend nog een keer testen.

he laura ,
rot voor je dat de test negatief was,maar zolang de nog weg blijfen is het nog een goed teken , ik zou zaterdag nog eens gaan testen , ben je nog misselijk??, of merk je dat je ongie eraan zit te komen, hoop het niet ,ik las dat je lekker vakantie had met dit mooie ,weer ik moet nog twee ochtenden werken en dan heb ik lekker lang weekend woendag pas weer beginnen, ik werk ook alleen maar de ochtenden,werk jij hele dagen?? mijn zoontje gaat drie dagen naar de peuterspeelzaal en twee ochtenden naar mijn schoonouders,lekker makkelijk ha ha , nou ik hoop dat denog weg blijfen en dat je gauw een positife test heb liefs janiek

Hoihoi!
Voel nog geen  aankomen dus ik blijf hopen maar goed.... Soms idd nog steeds misselijkheidsvlagen. Krop in mijn keel gevoel enzo. Ik heb idd deze week vrij, heeeerlijk! Verder werk ik 36 uur, om de week een dag vrij. Als er een wondertje groeit straks dan wil ik naar 32 uur, mannetje kan een dag thuiswerken en dan nog overige 3 dagen regelen, wil ook creche hierin, heb ik nl een erg goed gevoel bij (delen, samen spelen etc leren, ook al is dat voor een baby nog niet van belang maar straks zeker). Maar ook reden is dat mijn moeder niet in de buurt woont en het bij mijn schoonouders denk ik niet kan gezien gezondheid daar van mijn schoonmoeder. dus tja.. Morgen dan mijn NOD (bij gemiddelde dus), nog steeds niks roods/bruins te zien, slijm blijft melkwittig. Duimen maar. Mijn vriend was trouwens boos op me! Dat ik had getest zonder hem! Mag ik nooit meer doen, hij wil erbij zijn. Toch wel weer lief he, zo nuchter maar ondertussen... Hij vraagt ook elke dag hoe het 'temperatuur-technisch met me is' maw of de temp nog hoog is, ja hij is er toch ook wel mee bezig, goed gevoel. nou liefs!!

getverdegetver. Mijn NOD dag is veranderd in een OD dag vandaag!
Ronde 4... Deze keer dacht ik toch echt... met dat misselijk-gedoe enzo... maar nee, helaas.... hierbij nieuwe banner, ga de topic zoeken van nod april en nod mei, even updaten daar.. liefs!

he laura,
wat kl>>te voor je dat ze toch zijn gekomen, je had het zo gehoopt,altijd maar weer die verdomde rot  , hoop voor je dat het niet te lang gaat duren, geniet nog maar lekker van je vakantie, en we houden mekaar toch wel op de hoogte he? liefs janiek

hehoi! heb me even een tijdje afzijdig gehouden, voelde me belabberd en teleurgesteld. Ronde 4 is vandaag ook weer geeindigd met de . Dus inmiddels ronde 5. Hoe is het met jou? liefs Laura

Terug
Bovenaan