even voorstellen???

he laura,
nog steeds niks te zien op de echo , zondagmiddag weer terug komen , en daarna misschien nog een keer , als er dan nog niks uit komt dan wil ze overgaan op medicijnen , maar die moeten ze eerst aanpassen dus kan wel weer twee maanden overheen gaan ivm kans op meerdere meerlingen,echt heel erg kl...te   ,
nog een paar paar dagen en dan is het zover , echt spannend hoor .ikvoor je   hoop snel goed nieuws te horen van jou.

liefs janiek

hoihoi! wat voor medicijnen moet je dan gaan doen joh? Want is het een soort ivf wat je nu doet, of hoe moet ik het me voorstellen precies? Balen dat het alsnog niet duidelijk is voor je, hoop snel beter bericht te zien! Ik heb volgende week vrij en denk dat ik woe of dond een test ga doen, wordt dan de 1e keer (testen dus). Spannend! Ik heb echt geen idee, gisteren gezwommen en kon echt niet hard zwemmen, druk op mijn buik. Zeurderig gevoel steeds. Ik heb geen idee, maar ja, anders ronde 4 maar goed. Dat zou ook al super zijn, heb nog niks te klagen, toch? Liefs!

hoi , nee ik weet niet wat voor een medicijnen zijn ik heb altijd en zeer onregelmatige cyclus gehad , nu zijn ze bezig om een beetje inzicht te gaan krijgen   in  de cyclus ronde, nu verwacht ze dat het met ongeveer twee maanden helemaal op pijl zit en ze zij ook dat het dan waarschijnlijk niet meer lang duurt,dus het is geen ivf   dan moet ik nog wel heel lang wachten en zover zal het ook niet gaan komen denk ik??
zondag nog een poging wagen maar denk niet dat daar wat uitkomt ik heb het ook wel een beetje gehad met al die echo,s ik moet om de drie dagen komen, maar het is voor een goed doel toch.
nou nog een paar dagen en dan kun je gaan testen , hou je het nog een beetje vol zo is nu spannend aan het worden he? nou ik hoor je wel weer geniet van het mooie weer en doe het rustig aan.
liefs janiek

Hoi Janiek! ben je nog naar Gordon geweest? Is mij niet meer gelukt, erg jammer want had er wel even heen gewild. Nou mijn banner zegt nog 4 dagen geduld, en geduld is een schone zaak maar ZO MOEILIJK! Voel me raar, maar wil mezelf niet teveel opfokken. Heb steekjes, strak gevoel nog en moe moe moe. Ook snel emotioneel, vanochtend vanaf bed samen met mijn mannetje tv zappen, kwam bevallingprogramma voorbij, ik janken! Daarna kwam een adoptieprogramma, weer janken. Emotionele muts.... Ik denk de hele tijd, vanaf wanneer kan ik testen? Heb nu nl een soort gemiddelde genomen van de afgelopen cyclussen (1x 30 en 1x 27, dus heb nu 29 aangehouden) en dat is over 4 dagen, dus donderdag. Wat denk jij?
liefs een stresskipje

Enne: om de 3 dagen naar ziekenhuis, wel zwaar hoor voor je!! Sterkte ermee!!!!

hallo,
hier ben ik weer , wat vervelend voor je maar het zijn toch goede kenmerken van een zwangerschap, nee we zijn niet bij gorden geweest mijn zoontje was ziek  echt zielig ,vandaag weer in het ziekenhuis geweest   en yes er begint iets te groeien , dinsdag weer terug komen ,ik hou de moed erin ,spannend die laatste dagen ik zou ook donderag de test gaan doen hoop dat dewegblijfen en je zwanger bent heb je zelf een goed voorgevoel???   nou ik hou je op de hoogte   maakje niet te druk en doe het rustig aan ..liefs janiek

ps ga nu lekker een  drinken ..

hoihoi!
 hoe is het nu met jou?

Ik zit nog in spanning, temp is nog goed, voel me nog misselijk, maar kan ook door zenuwen komen..... Ik heb wel de hele tijd dromen dat ik zwanger ben en dat ik een glas wijn voor mijn neus krijg dit ik dan zo onopvallend mogelijk moet afslaan of in een plantenbak mik . Ga zo even sporten, maar dat zeg ik al een uur, blijf maar op het forum zitten, hoezo verslavend! liefs!

he hallo,
met mij gaat het supergoed ,vandaag weer naar het ziekenhuis geweest de eitjes zijn supergoed gegroeid   ze heeft slijm uit mijn baarmoeder weg gehaald en dat zag er ook goed uit   ze verwacht er wel het goede van deze maand ik ben op van de zenuwen
ik vind het zo spannend volgende week nog een keer bloed laten prikken maar hoef niet meer om de drie dagen te komen.
en met jou gaat het wel goed zo te lezen spannend hoor , ga je donderdag ochtend   testen??? laat je het gelijk even weten ik  voor je   .

liefs janiek

Hoi Janiek!
Wat een goed bericht van jou! Kan me voorstellen dat de zenuwen nu wel gaan gieren!! En ook fijn dat het nu niet meer om de 3 dagen is, dat is toch ook wel vermoeiend hoor!
Ik heb net op babybrabbel alle data ingevoerd en zij gaven aan dat ik vanaf vandaag al thuis kan testen. Dit heb ik niet gedaan maar ben aan het twijfelen of ik het morgenochtend doe, ook even met mijn mannetje overleggen wat hij vindt.
Vind het echt wel heel spannend weer allemaal, voel me totaal niet ongi, wel weer steekjes enzo, maar ja.. Verder moe, lamlendig en soms dus nog die misselijkheidsvlagen, en zo'n krop in mijn keel dat ik echt even niks kan eten of drinken. dat gevoel. Verder soms wat kleine steekjes zijkant borsten maar niet zo erg als in vorige rondes, maar goed dat zegt in principe ook niet veel, toen voelde ik ook van alles terwijl er niks aan de hand was. Ben erg bang om teleurgesteld te worden, meer dan de vorige keren. Dit omdat ik deze ronde echt mijn ei gevoeld heb, goede timing met klussen en begonnen ben met tempen wat ook allemaal klopt volgens de 'regeltjes'. Maak me zo druk.....
Ik hou je op de hoogte, vind het fijn om met je te 'praten'!
liefs lau

Terug
Bovenaan