even voorstellen.

Anita,
Wat leuk!
Nu moeten we elkaar vinden en toevoegen als vriend(innetje). Denk even hoe dit subtiel kan zonder hier te veel persoonlijke dingen op internet te zetten.
Ben snel weer terug, hoop met een oplossing.
Roos

Heb het gevonden.
Wil je mij een mailtje sturen vanaf je hyves naar het volgende mailadres, dan vind ik je wel op hyves

hoianita@hotmail.com

Tot snel
Groet Roos

Bedankt heb ook genoeg tijd om te denken nu ik met mijn gipsbeen op de bank lig. Lekker handig ook nu. Mijn menstruatie is net weer voorbij. Nieuwe ronde nieuwe kansen?! Hopelijk is mijn cyclus nu korter.
Jij bent vast ook een crea juf. Mooie foto van de regenboog met vlinder!
Hier zit het idee voor het grafje nog steeds in mijn hoofd. Verder zijn we nog niet. Voor mijn gevoel is dit de laatste berg waar ik over moet. De drempel van het kamertje viel achteraf ook er mee dus wie weet.

Duimen je/jullie voor ons:)
Liefs Roos
Trotsen moeder van 2 prachtige kinderen

Gisteren was officieel de laatste dag van m'n zwangerschaps/bevallingsverlof, dus zou eigenlijk aanstaande maandag weer moeten beginnen.
Moet er niet aan denken om m'n manneke al naar het KDV te brengen...
Gelukkig heb ik m'n ouderschapsverlof er achteraan gepland en mag nog tot eind maart volop genieten!
Vind het eigenlijk ook wel stom. De eerste 3 maanden met een baby zijn toch het zwaarst, begint het net 'leuker' te worden, moet je alweer gaan werken....

@ Roos: mag het gips er bijna af?
Het idee is het eerste begin, daarna volgt de rest vanzelf. Je merkt wel wanneer je de volgende stap wilt zetten, het is altijd goed.
Heb al zere duimen ;-)

groetjes!

Hoi Anita,
Bedankt voor je lieve woorden.
Jee wat gaat de tijd snel. Jullie mannetje al 3 maand oud, ons mannetje de 25 ste een half jaar een sterretje!
Wat goed dat je ouderschapsverlof hebt genomen. Heb ik bij onze dochter ook gedaan en had ik nu weer willen doen. Je hebt de tijd echt wel nodig vind ik. Vind ook dat het verlof te kort is.
Nu heb je gelukkig tot eind maart. Nog lekker optimaal van je mannetje genieten dus, toch?.
Gaat alles goed met hem? Wat een plaatje is het:)

Het gips is er af, heb nu tape (voor een maand). Waarschijnlijk niet gebroken maar gescheurde enkelbanden. Zal allemaal wel goed komen.

Ga zo door met duimen heb het binnenkort nodig (denk ik)

Wendy hoop dat je weer snel kan reageren hier!

Liefs Roos

Terug
Bovenaan