Even voorstellen!

Hey,

Gezellig dat je mee komt kletsen..... onze jochem is van 23 maart en woog bij de geboorte 3785 gr en was toen 52 cm lang.
Inmiddels is ons beertje dus al weer 13 weken en woog vorige keer 7,6 kilo en was 63 cm.
Ik ben 27 jaar oud en onze jochem is de 2de floortje is inmiddels 4 jaar en gaat sinds mei naar school....
En we wonen om het hoekje van de efteling.....en tja verder als je nog meer wil weten hoor ik het wel.

Liefs louise

Hola
Welkom ik ben mama van Juliaan geboren op 27 feb,maar ik ben op maart forum gebleven omdat ik 6 maart was uitgerekend en ook omdat de mama`s super lief zijn :).

welkom hier op het forum.
beter laat dan nooit zeg ik altijd maar.
ik ben op 19 februari bevallen van mijn zoontje jayden, hij is 3 weken te vroeg geboren(was 12 maart uitgerekend) vandaar dat ik niet bij het februari forum zit maar op het maart forum.
verder ben ik nu 28 jaar en jayden is mijn eerste.
ik werk in de nachtdiensten in een verpleeghuis.
maar zit op het moment in de ziekte wet ten gevolgen van een beenbreuk en een paar gescheurde enkel banden, maar ben hier nu revaliderende van.( was namelijk toen jayden 4 weken was met hem van de trap gevallen. hij had overrigens niks)
jayden woog gisteren 8330 gram en was 64 cm.
dat was het denk ik wel zo`n beetje

Hoi hoi!

Welkom hier!! Gefeliciteerd met jullie zoon!
Ik ben Esther,op 24 maart bevallen van onze zoon Connor. Hij was 51 cm en 8 pond en is gehaald op 38 wk + 5.
We hebben ook nog een dochter van 7, Margo. Ik heb geen baan want mijn contract werd niet verlengd tijdens mijn zwangerschap. Maar omdat ik zo verschrikkelijk weinig van het salaris overhou dat ik zou verdienen (kinderopvang) vind ik het wel even best zo.
Erg gezellig hier op het forum dus we spreken elkaar ongetwijfeld nog eens!
Greetz Esz

welkom bij de club!
Ik ben 31januari van onze dochter Noa...Ik zit bij de maartmama omdat volgens mijn eerste berekeningen 7 maart was uitgerekend maar bleek een maand verder te zijn. En het is uiteindelijk een geplande keizersnede geworden.

liefs

Welkom en nog gefeliciteerd met je zoon!

Ik ben Ingrid, moeder van twee zonen. Een van 5 en een van 4,5 maand: Tim. Tim is 3 weken te vroeg geboren, op 15 februari.

Terug
Bovenaan