Even voorstellen!

Ja hier ook een beetje jaloers, een vriend van ons heeft paarden, vorig jaar bood hij aan dat we er hier een konden stallen(nou ja we wonen tussen de boeren, dus stalen genoeg,,haha) zodat ik weer kon rijden, was toen net in verwachting en heb het afgeslagen, heb het er de komende 2jaar echt nog te druk voor, maar daarna ga ik het aanbod aannemen als het dan nog geld,,whaha

Idd veel ongelukjes bij jullie, maar komt in 3e zeggen ze altijd, jij je broer en moeder,dus dan heb je het gehad ;-)

@supertje:
Ja, ik heb de fjord (samen met mijn moeder) al 15 jaar, hij nu 19 geworden.Hij is echt mijn maatje.
Ik woon zelf gewoon in een rijtjeshuis maar huur een stal bij een boer 15 minuutjes van t strand vandaan en nog dichter bij het bos dus kan niet wachten tot ik weer over het strand kan crossen en kan zwemmen met hem!
Dat is wel een voordeel van Zeeland.

Hoi hoi,

Heb pas dit forum ontdekt
ik zal mij ook even voorstellen
Ik ben Laura 27 jaar en op 21 maart bevallen van ons eerste kindje Esmée. ik ben met 37 weken ingeleid omdat ik pre-eclampsie had. Ze was bij de geboorte 49 cm en 2895 gram, inmiddels zit ze al ruim bven de 5 kilo.
Morgen voor het eerst weer aan het werk... van mij hoeft het nog niet hoor.

Terug
Bovenaan