Even voorstellen!

Leuk om van iedereen alles te lezen over de kleintjes! En leuk dat het hier blijkbaar zo gezellig is dat moeders die uiteindelijk toch niet in maart zijn bevallen toch hier blijven hangen!

O ja, ik ben trouwens 28 jaar (9juli 29jaar) en ben verpleegkundige in de psychiatrie. Mijn grootste hobby is paardrijden maar dat komt er voorlopig niet van helaas.

@Louise: Grappig om te lezen dat onze zoontjes bij de geboorte zowat even groot waren en dat Jochem de laatste keer al 7,6kg woog. Flinke vent dus!
Verder is het wel toevallig dat ik 23 maart was uitgerekend!

@Angelique: Jeetje, da's wel pech hebben. Gelukkig had Jayden niks, je schrikt je rot!

Goh, dan zitten we bijna in het zelfde schuitje want ik ben met 25 weken zwangerschap van mijn paard gevallen en mijn zoontje had gelukkig ook niks!
Ik heb wel mijn stuitje ernstig gekneusd (=erg pijnlijk!) en daardoor bekkeninstabiliteit gekregen en een zwangerschapsischias. Gelukkig tijdens mijn bevalling geen last van gehad en daarna ook niet meer. Ik heb soms nog wel wat last van mijn stuit maar da's peanuts vergeleken met hoe het was.
Verder had ik bij de val ook mijn middelvinger gebroken, een aantal weken gips om mijn hand gehad en toen bleek dat mijn vinger nog scheef stond. Begin feb. geopereerd en toen met 39 weken het gips eraf mocht, stond ie nog scheef! Nu dus 3 weken geleden weer geopereerd en met mijn hele hand in het gips gezet.
Lekker makkelijk als je een baby hebt en rechtshandig bent en daarmee in het gips zit! ahum.
Ik zit nu dus ook thuis, volgens planning begin ik 1 augustus weer.

Tjee das ook veel pech tijdens en na je zwangerschap haha.
Ik begin 1 juli weer en toevallig een nieuwe baan....ik ben verzorgende IG en ga weer bij dementerende ouderen werken in het verpleeghuis.
Ik kom van de thuiszorg.
Ik ga weer voor 16 uur per week werken, doordeweeks alleen de avonden en weekend en feestdagen ook overdag.

Hoi,
Leuk dat je komt meekletsen, ik ben MJ 29jaar en ben 6maart bevallen van een dochtertje, ik heb ook 3zoontjes van 10 6 en 3jaar!
Ik heb jarenlang paard gereden en wil graag weer beginnen, maar vind de tijd er niet voor,,haha
Verder lees en tuinier ik graag!
Groetjes

haaaaaaai leuk dat je er bent,

ik ben smooty, 30 jaar.
en op 23 maart zijn we (ikke en mijn vriend marc) bevallen van onze eerste kindje.
een zoontje pascal. hij is op exact 00;00 geboren.
woog 3940 gram en was 51 cm.
pascal is nu 14 weken, 63,5 cm en 7400 gram.
ik werk in de gehandicaptenzorg.

alles goed met ivo??

tot schrijfs,
smooty

Hoi, ik zal me ook even voorstellen...
Ik ben An en 30 jaar. Onze zoon Nick is op 23 maart geboren en woog 3825 gram en was 52 cm.. Heb nog een oudere zoon van bijna 3.
Ik werk als verpleegkundige in een gezondheidscentrum.
Ook ik heb jaren paardgereden, maar kan er nu ook de tijd niet meer voor vinden maar zou het wel graag weer willen doen!
groetjes An

goh,
Veel mensen in de zorg!
Ik heb hiervoor ook 7 jaar in de gehandicaptenzorg gewerkt (net als Smooty) en nu 3 jaar in de psychiatrie, ik wilde eens wat anders zien.

Ik werkte eerst 32 uur en ga nu 24 uur werken. Ivo gaat dan 16 uur naar het kinderdagverblijf en ik ga proberen de andere dag in het weekend of s'avonds in te vullen zodat mijn vriend thuis is (werkt in de bouw dus gewoon overdag).

Ik hoor vaker dat jonge moeders de tijd niet vinden om paard te rijden maar kan niet wachten om weer te beginnen! Ik heb ook een eigen paard (fjord) dus 'moet' eigenlijk wel. Nu zorgen 2 vriendinnen voor hem omdat ik ook niet kan wandelen ofzo (kan geen autorijden nu en lopend is te ver). Mijn moeder rijdt er normaal ook op, ook na die val maar die heeft nu een ischias dus dat gaat ook niet!

Ja, gaat lekker hier, mijn broer (ook vader van een 10 maanden oude baby) heeft vorige week zijn voet gebroken en 2 ribben plus een aantal gekneusd en vermoedelijk een hersenschudding!

Stiekem jalours hier hahahaa. Zou ook graag een fjord willen. Zijn zo ontzettend mooi. Maar financieel gaan we dat niet trekken. (weiland genoeg, maar stallen en daar water en stroom naartoe leggen is een beetje te veel van het goede en daarnaast ook het onderhoud natuurlijk) Hoop dat je snel weer lekker kunt hobbelen. En dan met rechte vingers.

Terug
Bovenaan