Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoi allemaal, zojuist mijn eerste zwangerschapstest gedaan en een heel licht blauw streepje gezien! Ben nog niet helemaal overtuigd maar hoop natuurlijk wel dat het klopt. Nog even duimen!
ik wil ook meedoen. Heb afgelopen maandag een test gedaan en kreeg direct twee blauwe strepen!!!Hoefde maar 1 seconde te wachten!
Ben 29 jaar en zwanger van mijn eerste. helemaal happy!!!
Ik denk dat ik eind mei/begin juni uitgerekend ben.
Mijn nieuwe test ligt al klaar.. Maar ik wacht nog even. Ben nu 4 dagen over tijd. Merk verder nog weinig als alleen een weeïg gevoel in de buik. Het is zowiezo de eerste keer dus alles is nieuw voor me! Ik hoop dat ik over een paar dagen ook een duidelijk blauw streepje heb! fijn weekend allemaal..
Zal me ff voorstellen. Kijk sinds vrijdag mee. Test gedaan positief. Nod dag was zaterdag. Ben 16 juni uitgerekend. Dubbel omdat ik 16 juni gecurreteerd ben. Heb gelukkig gezond kind. Dus weet dat het kan. Ben trouwens boven de 35. Als ik dan van de misraam van weallovegea lees denk ik oef. Allemaal succes de 1e 3 maanden