Even voorstellen

Zitten er toch veel hier die al met miskramen te maken hebben gehad. We zullen allemaal blij zijn als we de eerste 13 weken goed doorkomen. Valt me op dat het vooral dames boven de 30 zijn hier.

Ik ben 31 jaar en zwanger van de 2e... ik lees inderdaad veel miskramen...moeilijk om dan positief te blijven...je leeft toch met iedereen mee
Ik kan niet wachten om die 13 weken door te komen...
sterkte iedereen

Hoi Dames,

Ik zal me hier ook maar even officieel voorstellen!
Ik weet nu precies een week dat ik zwanger ben en zit net in m'n 5de week.
Ik had al een paar dagen het vermoeden dat het raak was en donderdag avond zag ik dus die twee blauwe streepjes op de test. Ook heel snel, binnen een paar seconden!. Maar ik kan het nog steeds niet helemaal geloven en vergeet het soms gewoon even!
Heel leuk om komende maanden met jullie te kunnen delen!
Ik ben 27, net getrouwd (10sept). De bevruchting was dus de eerste eisprong van het huwelijk meteen raak!
Ik ben ontzettend gelukkig met m'n eerste zwangerschap en ben erg verbaasd dat het zo snel is gegaan!

Liefs, Sarah

Hoi allemaal, ik ben Nathalie en 22 jaar en zwanger van mijn 2e kindje en ben rond 18 juni uitgerekend. Mijn zoontje is alweer 1 jaar en kwam met veel moeite op de wereld dus hopen dat deze zwangerschap wat beter verloopt.

Terug
Bovenaan