Even wat anders.

Hallo allemaal,

Ik ben Bibbi, 25 jaar en kom uit de omgeving Den-Haag.
Wij zijn in januari gestopt met de pil en vanaf maart voor het eggie aan het klussen.
We zijn  5 jaar bij elkaar en in juni getrouwd.
Ik werk nu 7 jaar in de kinderopvang!

We zitten nu dus in de 5e ronde!

Liefs Bibbi

Goed idee, dus ik doe mee.

Ik ben Alice, woon in Zeist (bij Utrecht) ben 32 jaar (nog even want in september wordt ik 33) ben getrouwd met Richard en wij zijn bezig voor ons eerste kindje vanaf vorig jaar augustus en het wil dus nog niet echt lukken. Een kinderwens heb ik altijd gehad, maar mijn huidige man leerde ik in 2002 kennen en daarvoor ben ik ruim 3 jaar alleen geweest, mede doordat ik een tijd nodig heb gehad om te verwerken dat mijn vriend (verloofde eigenlijk) is komen te overlijden door nierziekte en daar heb ik 7 jaar een relatie mee gehad. En je snapt het al, als iemand zo ziek is dan is dat even het belangrijkste om hem zo gezond mogelijk te houden. We hebben dus toen de keuze gemaakt om niet zwanger proberen te worden, hoe graag hij en ik het ook allebei wilde.

Maar ik heb opnieuw een hele lieve man ontmoet en nu willen we allebei heel erg graag papa en mama worden, maar het schiet dus nog niet echt op.

Alice

Haai,

Ik zal me ook nog even voorstellen. Ik ben 31 jaar en wonen vlak bij Amsterdam.
Ik ben getrouwd en moeder van een meisje van ruim 2,5. Sinds april zijn we bezig voor een tweede. Na lang aarzelen door mijn man. We zitten nu in ronde 4 en mijn NOD is 10 augustus. Ik werk als operationeel manager voor 4 dagen in week.

Tebbe

Hallo,

Ik zal me ook ff voorstellen..
Ben net nieuw hier..

Ben sandra 21 jaar..woon nu ongeveer 1.5 jaar samen met mijn vriend..en we hebben 2.5 jaar een relatie..
Zijn nu heel misschien zwanger, maar kunnen dat pas zker weten op 8-8

Wie weet..

groetjes

Hoi allemaal,

Echt keileuk om allemaal die berichtjes zo te lezen. Ik ben "Hada", ben 26 jaar en woon in midden-limburg. We zijn in januari getrouwd, toen kenden we elkaar 2,5 jaar en woonden bijna 2 jaar samen. Ben toen ook met de pil gestopt, maar tot op heden zonder succes en aangezien ik een zeer onregelmatige (en soms lange) cyclus heb, zitten we nu in ronde 4. Mijn laatste ongi is nu 40 dagen geleden, dus het begint nu wel weer spannend te worden.
Ik werk als verpleegkundige in een ziekenhuis. We hebben heel wat huisdieren (hamster, cavia's, chinchilla's, gerbils, dwergpapegaaien en vissen), maar er is zeker nog genoeg ruimte en tijd voor een kindje.
Over 1 maand gaan we verhuizen, dus tot nu toe kunnen we dat als een goede smoes gebruiken om te zeggen dat we nog niet met kinderen bezig zijn (want om de een of andere reden  gaat bijna iedereen vragen of je nog niet zwanger bent zodra je getrouwd bent).

Ik wens iedereen heel veel succes met het zwanger worden!!

Groetjes Hada

HAHAHA.....dit lijkt wel zo'n praatgroep!!

nou laat ik ook meedoen....

ik ben bri,
22jaar,
getrouwd alweer bijna 4 jaar,
samen een meid van 3!,
zitten nu in de eerste ronde,
woon in zuid-holland,
en ben bijna klaar met opleiding,

en sjonge wat zijn er toch veel vrouwen die zwanger willen worden he??
en ik had ook niet verwacht dat er zoveel jonge vrouwen zijn die voor een kindje gaan,dacht dat ik 1 v/d weinigen was.....NOT!!
nou ladies....GOODLUCK AND ENJOY!!

love Bri

Zo, weer even bovenaan ztten, anders missen de nieuwkomers hem!! haha

Terug
Bovenaan