Even wat anders.

Hoi!

Ik heet geen julide , maar ik ben 31 en woon in Heerhugowaard. Ben sinds vorig jaar getrouwd en inmiddels in ronde 9 voor de 1e. We denken namelijk dat het opvoeden van een kind makkelijker is dan het opvoeden van de kat . Ik werk op het moment via een uitzendbureau als secretaresse. Na deze opdracht eerst eens op vakantie (lekker 'ontspannen' hihi).

Groetjes!

Hoi hoi,

Ik ben Jeannette 34 jaar woon samen met mijn jongere lieve knuffie in Capelle aan den IJssel (naast Rotterdam).
Wij zijn bezig voor ons eerste kindje. Mijn vorige relatie van 13 jaar wilde dit absoluut niet waarbij ik mijn kinderwens al lang had opgegeven.
We wonen samen met 4 katten en maakt  het daarmee bijna compleet. Ik werk 36 uur per week bij een bank in Rotterdam.  

Had eerlijk gezegd vanaf het begin gedacht ah ik ben zo zwanger.... "not"
Het is en blijft een wonder en we blijven hopen en er gezellig op los klussen he meiden...??  

Liefs
Jeannette34

Heel erg leuk idee

Ik ben Anke ik woon 4 jaar samen met Roel en we zijn bijna 8 jaar samen
In april zijn we gestopt met de pil en was vrij snel zwanger, heb helaas maandag
een miskraam gehad na 8 weken.  
We wonen in de Betuwe (Gelderland) in een leuk nieuwbouwhuis en
hebben het ook al wel gezellig met onze 2 katten en puppie

We willen er alleen ook graag een eigengemaakt puppie bij.
We gaan 16 december trouwen. Hopenlijk alsnog met zn drietjes

Liefs Anke

iedereen veel suc6 met oefenen!!!!

Leuk zo leer je iedereen een beetje "kennen".

Ik ben dus Esther, 31 jaar, getrouwd, mijn man (hihi dat zeg ik eigenlijk nooit.. dat klinkt zo.....) wordt bijna 40. We zijn bijna 9 jaar getrouwd. Hebben een zoon van 7 1/2 jaar en een dochter van 6 jaar. We hebben een boerderij (met koeien) en ik werk als doktersassistente (13 uur/week). We wonen in Vollenhove (Overijssel, in de buurt van Giethoorn). Verder zing ik graag, naai zelf kleren (meestal voor onze dochter), maar heb het soms veel te druk en dan komt er helaas weinig van.
We zitten in de 2e ronde voor ons 3e kindje... Spannend. We zien echt uit naar een 3e kindje,ook onze kinderen zullen het echt geweldig vinden, denken we...
Tussen hen zit precies 1 1/2 jaar en dat ging allemaal zo snel toen. De baby tijd van onze dochter was echt zomaar voorbij. Als ik zwanger mag raken dan zullen we er met z'n allen zeer zeker vreselijk van gaan genieten. Kan ik eigenlijk niet wachten, maar ja...

Liefs Essie.

Hallo allemaal, goedemiddag,

Ik ga even mee doen aan het rondje voorstellen.

Mijn naam is Vera en ik ben 30 jaar.
Ik heb nu 3 jaar een relatie en ben afgelopen 15 juli getrouwd.
Ik ben op onze trouwdag gestopt met de pil.
Ik ben telefoniste/receptioniste, en werk volgend jaar al 10
jaar bij hetzelfde bedrijf.
Ik woon en werk in Limburg. Zag dat er nog meer mensen
uit limburg komen. Leuk om te zien.
We zijn dus al enige tijd bezig met ons te orienteren,
omdat er uit mijn man zijn familie vroeger wat problemen zijn
geweest, met het krijgen van kinderen, open ruggetje ed.
Zijn we al naar het ziekenhuis geweest voor een gesprek,
en ben ik in april al met foliumzuur begonnen.
Wij hebben geen huisdieren.
Het zijn spannende tijden, en ik vind het leuk om van iedereen
het een en ander te lezen.
Succes verder allemaal, en blijven duimen en hopen.
Groetjes vera.

weer alweer wat nieuwe meiden dus wilde hem nog eens bovenaan zetten.

Alma

Hey... goed idee Alma, om dit weer even in the picture te brengen. Had 't namelijk nog niet gezien. Zonde, want wel erg leuk!
Zal meteen maar even mijn eigen inbreng posten, aangezien ik één van de nieuwen ben!

Ik ben Heske, 26 jaar, woon samen met mijn vriend (31) in Zoetermeer. We hebben eerst een tijdje een heel fijn appartement gehad, maar wonen sinds mei dit jaar in een nog veel fijner huisje. Met tuin dus, en daar ben ik heel erg gelukkig mee! Mijn vriend en ik  hebben elkaar  ruim 2 jaar geleden op vakantie (!!) leren kennen en leveren hierbij het bewijs dat vakantieliefdes wel degelijk stand kunnen houden! We  zijn vrijwel meteen gaan samenwonen en willen nu heel graag een eerste kindje. Ik zit nog maar  in ronde 1, dus ik heb nog wel even de tijd. Al zou ik het helemáál niet erg vinden als het al meteen raak is.  Weet alleen nog niet wanneer m'n NOD is, maar dat kan nooit lang meer duren (ik vermoed halverwege volgende week).

Voordat ik mijn vriend leerde kennen woonde ik in Eindhoven. Voel me ook nog wel meer Brabandse dan  Zoetermeerse... Wie weet verkassen we ooit  nog wel naar het Brabantse land!

Ik ben bijna afgestudeerd (Communicatie aan Universiteit van Tilburg) en werk als (jazz)balletdocente en freelance tekstschrijfster.  Ik werk dus gedeeltelijk thuis en dat bevalt érg goed.  

Verder hebben we twee katten, waarvan er nu 1  heel zielig is, hij heeft een gebroken pootje! Gelukkig begint hij nu een beetje aan het gips te wennen.    

Tot zover mijn verhaaltje, ben benieuwd naar de rest van de nieuwelingen!

xHes

Ik ben nieuw en wil  me ook graag voorstellen

Ik ben Janneke uit Uden. Ik ben 25 jaar en heb een eigen onderneming.
Sinds 2002 heb ik een relatie met Wim. We zijn in datzelfde jaar nog gaan
samenwonen. Nu 3,5 jaar later zijn we een half jaar getrouwd en willen
we graag een babietje. Wim is trouwens ook 25 en werkt als ontwerper.

Ik ben al ruim een jaar gestopt met de pil. Omdat ik 'pil-moe' ben. We doen
het dus met condoom. Ik ben nu ongesteld en na deze week willen we gaan
proberen voor het echtus. Ik ben erg benieuwd of het direct lukt, ik pin me
er niet te veel op vast, want ik hoor van veel mensen dat dat een zeldzaamheid
is. Ochja goed werk heeft tijd nodig, toch?

Veel succes allemaal en hopelijk gaat het bij iedereen goed aflopen!
Groeten Janneke x

Terug
Bovenaan