Even wat anders.

Joehoe Ilse! Ik kom uit Brabant, vlakbij Breda

TeHa, 34 jaar, 2e ronde, 2e kindje.

Hoi allemaal,
Vraagje, ben ik nou echt de enigste die uit Zeeland komt???
Trouwens alma leuk dat jij ook bij intratuin werk, mag ik weten op welke afdeling?
ik op de kamerplanten....en heb het goed naar mijn zin, in Halsteren!!
Sorry andere dames dit gaat ff over iets anders  blijft alleen bij deze vraag hoor!
groetjes Renata,

Hé Iels,
Hier nog  1 uit Oss.
groetjes suus, 6e ronde 1e kindje

He Ilse.
Ik kom ook uit brabant.
Dat had ik op de eerste pagina al geschreven, een stuk boven breda.

He Renate,

Nou dat is echt super toevallig. ik sta ook op de afdeling kamerplanten.
Echt super naar mijn zin daar. Ik werk er nu alweer sinds '97 en eigenlijk altijd op die afeling gestaan met tijdelijke uitzonderingen na.
Echt toevallig!!

Liefs Alma

Hallo allemaal,
Ik ben Manon, 28 jaar en woon samen met mijn man in Heerenveen. Hij is Fries en ik kom uit Limburg. We zijn 7 jaar samen en wonen er 5 samen, we zijn nu 2 jaar getrouwd. We zijn nu sinds eind februari bezig voor ons eerste kindje, ronde 5 dus. Ik werk 30 uur in de ambulante hulpverlening. Ik heb nog geen vast contract dus ik kijk ook nog steeds rond naar ander werk.
Leuk om te lezen waar iedereen vandaan komt en wat voor werk we doen!
Groetjes,
Manon

Hallo allemaal!!!!

Een erg leuk idee zo'n voorstelrondje. Ik woon in de omgeving Rotterdam-Utrecht. Ik ben 25 jaar en mijn man en ik zijn bijna 8 jaar samen, waarvan 2 getrouwd. Ik werk in de financiële dienstverlening en volg een studie.
We zijn nu sinds eind vorig jaar bezig voor de 1ste en inmiddels in ronde 8 beland.
Mijn man wil over een aantal maanden eens naar de HA om de kwaliteit van het sperma te testen. Ik heb een aantal maanden getemperatuurd en ovulatietesten gebruikt en als ik de testen moet geloven vindt er een eisprong plaats.

Ik hoop voor iedereen dat het snel raak mag zijn!

Hallo allemaal,

Leuk een voorstelronde! Ik ben Suzan en ik woon in Friesland. De plaats waar ik woon heet Joure.

Manon, ik woon vlakbij jou!

Ik ben 28 jaar, ben al 12 jaar samen met mijn vriend waarvan we 7 jaar samenwonen. We hebben een prachtige dochter van 18 maanden en gaan nu op voor de 2e als we zo gelukkig mogen zijn! Dit is voor mij ronde 4.

Liefs Suzan

Hallo allemaal!

Hier Miran, 27 jaar en 3 jaar getrouwd met een geweldige vent van 30!
Wij wonen sinds ruim 3 jaar in de Zaanstreek met veel plezier! Samen hebben we een zoontje van 2,5, een super boefje! Er  wonen  ook nog 2 lieve poezen hier. We  proberen sinds maart dit jaar  zwanger te worden van een 2e kindje. Tot nu toe zonder resultaat....  maar we geven de moed niet op! Bij deze wil ik dan ook iedereen heel veel plezier (haha) en suc6 wensen met het zwanger worden!  Ben wel vaak op het forum om te lezen en soms te reageren. Komen net terug van vakantie en zie erg veel nieuwe namen...Leuk!

Enne Kat en Toto: super dat jullie de lijst over hebben genomen van Natasja!

Liefs, Miran

Terug
Bovenaan