Even wat anders.

Omdat er weer redelijk wat nieuwe meiden zijn dacht ik; laat ik deze maar weer eens bovenaan zetten, Kijken of het nog een paar leuke reactie's opleverd.
Vind het erg leuk zo'n ander topic dan anders en dan weet je toch iets van elkaar.

Alma

Hallo Meiden
Ik lees al weer een paar weken met jullie mee. IK ben bij het forum gekomen door een collega die ook zwanger probeert te worden. We kwamen er toevallig achter dat we er beide mee bezig waren en hebben nu best veel aan elkaar. Ik zal me even voorstellen:
ik ben martine, 25 jaar. Ik ben nu 5 jaar samen met mijn vriend en we wonen 4 jaar samen. Vanaf mei zijn wij bezig voor ons eerste kindje.
Groetjes martine

Hoi meiden,

Echt leuk om zo iets meer van elkaar te weten.
Ik ben Sandra, 24 jaar en woonachtig in Doetinchem.
Ik heb al 8,5 jaar een relatie en sinds 1,5 jaar wonen we samen.
We zitten nu in ronde 8 en ik begin er een beetje de balen van te krijgen............
maar goed, we houden de moed erin.

Heel veel liefs Sandra

Hallo,

Renate, ik heb ook een jaar of 20 op Tholen gewoond. Woon nu in Noord Brabant, omgeving Steenbergen.
Ik woon al een jaar of 6 samen en ken mijn vriend nu bijna 13 jaar alweer...

Groetjes,

Marjolein
nod 3 September, ronde 8

Hoi meiden,

Inderdaad een goed idee, zo ´n voorstelronde.
Vanaf vorige week dwarrel ik hier zo ´n beetje rond, want ik wil er zo graag over praten! En omdat niemand het in onze omgeving nog weet, en we dat ook nog even zo willen houden, gaat dat zo moeilijk!!!
Daarom heet ik hier ook Aimee, (een naam die ik in reserve hou voor een  nakomelingetje) en kan ook niet heel erg uitweiden.
Dus hier komt ie: ´k ben 28 jaar, woon in Zwolle (Nicole, woon jij in Hasselt???), werk als commercieel beheerder bij een vastgoedafdeling voor 36 uur in de week. Een druk sociaal leven heeft ons klussen tot nu toe nadeling beinvloed, maar wij hebben thuis nu afgesproken dat het er persé deze maand om de dag van gaat komen!!
We hebben nog geen kinderen, wel een kat (ben ik ook heel gek mee).
Als laatste  heb ik nog een gekke ´angst ´: bij ons in de families komen veel tweelingen voor, (aan alle kanten van de familie die je kan bedenken ongeveer) en ik wil er echt maar 1 tegelijk!!!! Het lijkt me doodeng, twee tegelijkertijd! Maar goed, dat even onder ons.

Als laatste voor iedereen heel veel succes met klussen!

Groetjes,
Aimee

Hallo allemaal!

Ik zal me ook even voor stellen. Ik ben "janu", ben 26 jaar, en al ruim 10 jaar samen met mijn vriend die 3 jaar ouder is. We hebben al een zoon van 11/2 en zijn nu voor de 2e ronde bezig. Ik kom uit zuid holland, omgeving dordrecht en werk 2 dagen als juf voor groep 3.

hoi allemaal

ik zal   er ook aan moeten geloven... zitten jullie er klaar voor :eek:)

daar gaat ie dan ... Ik ben Danielle ( 23 ) en moeder van 2 prachtzonen de oudste is 5 en de jongste is net 2 geworden.Ik kom oorspronkelijk uit Apeldoorn heb daar 18 jaar gewoond en woon nu in Haarlem.
Sommige zullen mij misschien kennen van het zwanger forum van nov 2005 en andere misschien van het zwanger forum januari 2006 , dat zit als volgt ik heb binnen een half jaar tijd 2 miskramen gehad de eerste is geweest met 7 weken en de tweede met 9 weken door een hematoom in mijn baarmoeder.
Verder zou ik vandaag mijn NOD (24ste) moeten hebben maar die heb ik niet gehad Tampon test gedaan ook geen bloed in velde of wegen te bekennen en mijn test geeft ook niet echt uitsluitsel ik zie een vage streep mijn man ziet die niet :-s heb het aan een goede vriendin van mij laten zien zonder iets te zeggen en zij zag hem ook , dus dat word even afwachten tot het weekend dan doen we er nog 1
Hopelijk weten jullie zo genoeg mocht je toch nog iets willen weten   dan roept u maar

Groetjes Danielle

Hoi,

Ben net een paar dagen op het forum:
Ik ben Saskia, getrouwd met Serge op 5 augustus dit jaar. We kennen elkaar net een jaar. Ik ben 30, hij 32  en we wonen in Alkmaar.

Ik ben al een paar maanden geleden gestopt met de pil maar door huwelijk en verbouwing waren we er nog niet echt heel fanatiek mee bezig. Vandaar dat ik vanaf nu maar met de rondes ga tellen...

Ik werk bij een gemeente, maar heb vandaag een sollicitatiegesprek.

Groetjes van Saskia

Terug
Bovenaan