Favoriete knuffel.

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Hebben jullie kindjes een favoriete knuffel?
Bas heeft een konijntje (gekregen van de SNS bank) en Knoopje (een hydrofiele luier met een grote knoop erin). Vooral het laatste is absoluut Bas zijn favoriet. Zodra hij er één ziet, begint hij meteen te kroelen. Wel makkelijk trouwens want ik heb hydrofiele luiers genoeg! Ze kunnen dus ook regelmatig in de was. Dat vindt hij niet erg, het lijkt zelfs wel alsof een schoon en gestreken Knoopje het lekkerst is....
Ik ben benieuwd naar de knuffels van jullie kids!

Groetjes, Karin

Wat een lieve foto !!!

Stijn heeft een tijd erg geknuffeld met de knuf uit het kraampakket. Gelukig was er iemand op het forum hier die er niets mee deed en die stuurde hem naar me op zodat we een reserve-exemplaar hebben. Die was ook ook wekelijks alletwee uit. Verder is Stijn dol op zijn labellabeldoekje. Die gaat dus niet uit zijn bed, alleen met verschonen.

Groetjes van Marloes

Hoi Marloes,

Is dat de knuffel van de Agis (die blauwe met dat nijlpaard)?   Die heb ik ook nog wel liggen.....
Groetjes, Karin

Feline heeft een knuffeldoekje/konijntje uit Belgie :(

En 2 roze popjes van Difrax die we afwisselen en om de beurt wassen...

Groetjes Kirsten

Hoi meiden,

Heb me er altijd over verbaasd dat Jennifer niet 1 favo knuffel heeft...
Ze is niet zo dol op haar knuffels, ze speelt er alleen heel ff mee als ze wakker wordt in bed. Maar als ik de kamer binnen kom zijn de knuffels al verleden tijd..
Heb wel een klein doekje aan haar speen zitten, maar ook die haalt ze er vaak vanaf...

Dus nee, geen favo knuffel hier!!!

Gr. Ilone

Nee het is een rode hond met een soort van lap eraan. Deze zat in het pakket van achmea!!!

Daan heeft een nijntje als favoriete knuffel.
Een nijntjepoppetje met een rood vierkant er onderaan.
Gelukkig heb ik 5 of 6 van die nijntje zodat ze ook regelmatig de was in kunnen, vind hij helemaal niet erg, als ie maar weer een nieuwe krijgt.

Voor mijn oudste heb ik ook een nijntje, maar dan een gezichtje met een vierkant doekje er onderaan. Ook verschillende ervan en hij gooit ze zelfs zelf in de was als hij ze vind stinken.

gr Saskia

Hoi allemaal,

Maaike slaapt altijd met een aap. Deze is zo belangrijk dat er inmiddels bij beide oma's een ligt en ik er hier thuis drie heb. Dit zodat ze inderdaad ook regelmatig in de was kunnen. En bij de oma's slaapt ze nog wel eens dus hoef ik daar niet aan te denken. Ook heeft ze een tutpop van Winnie de Pooh in haar bed maar die is minder belangrijk voor haar. Zonder haar aap gaat ze heel lastig slapen.

Dit is een foto van hoe we haar regelmatig terug vinden. Tegenwoordig ligt ze ook vaak te sabbelen op een van de poten van haar aap en dan vooral als ze tandjes of kiesjes krijgt.

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan