Favoriete knuffel.

Mijn dochter heeft (gelukkig) niet echt 1 favoriete knuffel.
Ze slaapt met een Winnie the Pooh met een doekje eraan, maar bij oma slaapt ze met een aap, ook met een doekje eraan (die zat in mijn kraampakket van de Menzis).
Kortom zachte knuffels met doekjes eraan zijn wel favoriet,
groetjes van Sonja

leuk onderwerp!!

lorena heeft ook een favo knuffel. een groene met beige hond als lap.
alleen tot nu toe heb ik nog geen reserve kunnen vinden, allemaal site's afgezocht maar nee.
ze heeft verder wel meer knuffels in bed liggen, maar zonder dit hondje blijft het een drama.

Hoi hoi,

Sven heeft geen favoriete knuffel. Hoewel hij wel helemaal wild wordt van ECHTE beestjes.... haha. Er hoeft maar een vlieg langs te komen en meneer slaat al op tilt...

Wat wel zwaar favoriet is: zijn speentje! Zonder gaat hij echt niet slapen. Nu krijgt hij die alleen nog maar als hij gaat slapen of moe is want anders loopt hij de hele dag rond met dat ding en dat wil ik niet.

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Hallo,

Onze zoon wil (een stukje) lakentje hebben. Kleur maakt niet uit, dus heerlijk makkelijk. Ik knip ze wel in delen, anders zijn het zo'n grote lappen... Ze mogen ook gewoon in de was.

Kim

Hoi mama van Lorena,

Heb je al geprobeerd met een advertentie op marktplaats dat je deze knuffel zoekt.
Mijn zus heeft zo de knuffels gevonden die ze in Belgie in het kraampakket kreeg van het ziekenhuis en waar haar zoontje mee knuffelt.

Gewoon een gezocht advertentie zetten met een foto erbij.

gr Saskia

Het speentje moet hier ook wel echt mee naar bed, maar niet zonder haar Koeka doekje..
Daar hebben we er 3 van, dus wassen is geen probleem.
Zonder doekje vind ze het niets..ze kroelt er lekker mee.
Gr Rina

Ja ook hier is er een favoriete knuffel / tutdoekje. Ik heb die cadeau gekregen in een kraammand en heb een paar maanden terug veel moeite gedaan om een extra exemplaar te vinden. Uiteindelijk dus meteen 2 bijbesteld! Maar voordat ik die had gooide ik hem toch echt wel gewoon in de was en dan sliep Sarah met een tutdoekje van de Prenatal, die vind ze ook leuk. Verder heeft ze die knuffel echt alleen in bed, net zoals de speen.

Groetjes Tamar

Tara (06-05-2007) heeft niet echt een favo knuffel. Ze speelt wel vaker met Purk, het roze varkentje van Sesamstraat, en Shin Chan (dat ondeugende jochie ). Tara is vooral gek op armen (hoe meer vlees -lees: vet - hoe beter). Als ze slaapt, houdt ze altijd mijn armen of die van mijn moeder vast en als ze later voelt dat er geen arm is waar zij haar armen over heen kan slaan, dan wordt ze wakker. Dus vaak steek ik mijn arm in haar bed als ze slaapt (ze slaapt aan mijn kant van ons bed in onze kamer).

Groetjes,
Shivana

Terug
Bovenaan