Favoriete knuffel.

Dylano heeft een Difrax-knuffel als favoriet. Het is een soort van spookje denk ik.
Hij heeft er van 3 met blauw-oranje en 1tje die is een beetje creme kleurig. Das wel handig voor snachts, want dat verchil zit hij dus niet ;-)
Hij heeft in totaal 3 kroelen in bed liggen, en 1tje hebben we altijd voor reserv in de kast liggen.

Liefs Debby.

hoi
hier is nijntje favoriet,anders gaat anouk niet slapen.tis zo,n nijntje hoofd met een vierkante doek eraan.
gr petra

Hoi hoi
Het maakt Vera niet zoveel uit als er maar een label aan zit. Ze kroelt dus ook rustig met haar pet of een slab, maar dan alleen als er een label aan zit.
Heb zelf een aantal label doeken gemaakt van een gastendoek en lint. Ideaal 10 minuten werk en kost bijna niets.
groetjes daan

Dit is mijn kleine meid met haar tutpopje!
Ook wij hebben overal van deze popjes liggen en ook nog reserve voor het geval dat....Zonder haar popje slaapt ze niet.
Wij vinden het alleen heel jammer dat er een belletje in zit.
Joyce heeft tot 9 maanden bij ons op de kamer geslapen en ik werd dus wakker van dat belletje.Tijdens de vakantie sliep ze ook bij ons op de kamer en ja hoor,ik word nog steeds wakker van dat   ...belletje.

Groetjes Jessica

Levi heeft net als zijn grote broer en zus geen favoriete knuffel maar een knuffie knoop. Net als Bas zag ik op een foto bovenaan.
Ideaal een hydrofiel met een grote knoop erin, daar heb ik er genoeg van en ze kunnen makkelijk in de was. Hij heeft ook altijd wel een aapje in bed want hij is gek op apen maar als die er toevallig niet is is het geen drama als de knuffieknoop er maar is.
Levi heeft ook apen, een olifant en giraffe als muurschildering en tegenwoordig moeten die bij het slapen gaan en wakker worden ook gedah worden gezegd, is echt zo schattig.

Debby, ik heb ook zo'n blauw/oranje spookje liggen en we doen er niets mee, alsje wilt kan ik hem naar je toesturen.

Jesse heeft dezelfde knuffel als Joyce, alleen dan geen roze, maar een groene, witte en een oranje....en alle drie liggen ze in zijn bed. 's nachts maakt het hem niet uit welke hij pakt, maar overdag moet hij toch echt de oranje hebben....ook in Prenatal vandaag zag hij de oranje hangen en gelukkig had ik hem meegenomen, anders was het gillen!

Ik heb hem van de week wel kunnen wassen, zolang hij uit beeld is is het goed, dus hij heeft toen met de witte en groene geslapen....tja het belletje blijft irritant, ik hoor hem ook weleens, wordt er nu alleen niet meer wakker van!!

Groetjes
Angel

Daantje heeft ook een favoriet knuffelbeestje. Het is een geitje maar we noemen het een schaapje . Helaas wordt deze knuffel niet meer gemaakt!!!! Als die ooit kwijtraakt hebben we een zwaar probleem want dan slaapt ze niet meer....Ik heb zelfs op internet gekeken maar hij zit niet meer in de collectie en wordt dus niet meer gemaakt.....

Groetjes, Linda

hoi

Jayden heeft ook een favoriete knuffel, het is een tuttelpop die je krijgt bij de verloskundige als je er voor de 1e keer komt, gelukkig heb ik er van 2 vriendinnen ze allebei gehad, dus heb ik er nu 3, en kan ze gelukkig ook wassen want hij slaapt er mee echt altijd en doet die puntmutsjes ook in zn mond en dat ruikt na een tijdje niet altijd meer lekker.... hihi
maar tijdens het slapen houd ie de tuttel ook echt heel lief tegen zn neusje, zo schattig en als ie moe word pakt ie zelf zn speen en zn tuttel

xxxjes

Terug
Bovenaan