Favoriete knuffel.

Hoi,

Feline slaapt met haar speentje (zonder gaan we binnenkort maar eens proberen) en knuffels duwt ze uit haar bed. Ze vindt er niks aan.
Ik had vroeger wel knuffels in mijn bed, maar hoefde ze niet vast te houden. Zal ze van mij hebben denk ik.

groetjes Mariska

vera heeft een daatje. ze vind hem fantasties. heerlijk mee kroelen. ze heeft op dit moment 2 in bed liggen. we hebben er in totaal 5!!! jaja   we hebben ze in 3 verschillende kleuren. welke kleur ze heeft maakt niet uit als ze er maar 1 heeft. daatje is een lid van de familie en die moet overal mee naar toe

het is al een oudere foto maar hier staat daatje het beste op

Hoi!

Luuk heeft ook een soort van lapje,met een kopje van een hondje erop.en lange oren.
Hij heeft er 2,1 voor in bed en 1 voor naar buiten.
Hij heeft ook een naam:Sjarelke
Hij is wit...dus moet vaak gewassen worden!!(hij stopt hem ook in zijn mond!!)
Hier ligt hij in zijn kinderwagen.

ook Sjarelke ging uitwaaien aan de Zeeuwse kust!!

Liefs,Sindy

Merel heeft er ook meerdere teneerste is er Pluto dat is een hondje die ze van mijn oma gelijk naar haar geboorte heeft gehda. Ze heeft toen wel meer knuffels gehad maar die waren allemaal zo groot dat je dan het kind bijna niet meer zag. En Pluto was een stuk kleiner.
Heeft de dagen dat ze op de kinderafdeling lag steeds bij haar gelegen.
Dan is er nog Robbie Robbie is een zeehond en die vind ze ook leuk dat is meestal de knuffel die ze 's nachts vast heeft maar 's ochtends grif uit bed is gegooid.
Pluto of Robbie gaan ook altijd mee naar de oppas.
Eigelijk heeft ze ze alleen in bed en neem ik ze nooit mee naar beneden.

Terug
Bovenaan