februari 2010 moeders? (2e kindje)

Hoi Chantallie78,

Ik kan me voorstellen dat je nerveus was. Ik ben het nu al voor over twee weken.....

Fijn dat het alles goed lijkt! Nu nog 5 weken en dan heb je de 1e drie maanden er op zitten!!

Erg jammer trouwens dat we geen eigen mamaclub hebben, dat is toch wat makkelijker berichtjes sturen dan nu!

Groetjes jb1978

Hi,

Wat krijgen jullie allemaal al vlug een echo! Ik moet (waarschijnlijk) tot de 9-10 weken wachten, standaard bij ons in de praktijk. Dat was de vorige keer ook! Ik zie hier reacties van een echo al met 6-7 weken! Wauw... ik woon verkeerd!

Ik wordt ook een februari mama (tenminste, als ik rond de uitgerekende datum beval en niet als vorige keer 3 weken te vroeg): 20 februari.

Groetjes Tamara

Hi Tamara,

Klopt, het is inderdaad wat vroeg. Bij mij heeft het een reden. In Maart heb ik een miskraam gehad, daarom mag ik eerder. Normaal is het bij ons ook pas met 10 weken. Ze willen  dat ik gerust op vakantie ga omdat wij met zeven weken dan   al een hartje hebben zien kloppen.

Groetjes jb1978

Hallo meiden!

Mijn naam is Wendy en ik ben er zondag achter gekomen dat ik zwanger ben! Helemaal super natuurlijk! :) We hebben al 1 dochtertje van 2 jaar.  

Als ik  het goed  heb gedaan (via internet) dan ben ik volgens mij 25-02-2010 uitgerekend.  

Bij mijn ging mijn eerste  zwangerschap ook niet goed maar vrij snel daarna werd ik dus zwanger van mijn dochter. En nu is het toch wel  weer spannend hoor!  

Als ik al die verhalen hier  zo lees dan wil ik toch  ook wel graag snel  het hartje  horen! Ga zo de  VK maar es bellen om te kijken wanneer ik mag komen :)  

En ik wil het van de daken schreeuwen maar wil het aan vrienden nog even voor mij houden (mijn pa en ma weten het wel al)...

Zo spannend weer!!!  

liefs  

hallo,

ik heb gister te horen gekregen dat ik zwanger ben, het is voor mij wel de eerste keer maar volgens de dokter zou ik rond 22 februari uitgerekend zijn, al zei ze wel dat ik nu nog niet te blij mag zijn omdat het in de eerste 8 tot 10 weken fout kan gaan.
dat is natuurlijk niet te hopen want ik wacht al zolang op dit kindje!!

maar goed dat betekend dat ik nu 3/4 weken zwanger zou zijn, maar dat het niet mijn 2e kindje is mag ik me dan toch aansluiten??

ja weet nog niet goed hoe dit werkt want dit is de eerste keer dat ik uberhaupt aangemeld ben.

ik hoor het wel groetjes

x

Hallo meiden,

Allereerst allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Vinden jullie het goed als ik me hier kom aansluiten?
Ik ben heel officieel geen februari moeder, want ik ben 2 maart uitgerekend.
Maar omdat ik een geplande keizersnede ga krijgen 2 weken ervoor, wordt ons kindje toch in februari geboren.

Ik ben Suus, 35 jaar en zwanger van de 3de.
Voor mij ook heel spannend, net zoals voor de meesten.
Ik heb in februari 2009 een miskraam gehad, februari 2010 wordt ons kleintje geboren als het deze keer goed gaat. Vond het zelf wel toevallig.

Ik ga volgende week de VK bellen, want ook ik mag een vroege echo ivm de mk.

Groetjes Suus

Goedemorgen allemaal,

Hoe gaat het met jullie? en met de kwaaltjes?
Hier gaat het redelijk goed. Ben nog steeds ontzettend moe en ben soms misselijk maar dat is nog niet hinderlijk gelukkig...
Ik mooet stgraks om 10.30uur naar de verloskundige voor een intake gesprek...speannend.

Gr Bien

Hallo,
Succes straks bij de intake!
Wij hebben volgende week donderdag pas de intake, ben dan ruim 9 weken
zwanger bijna 10. Gelukkig! Voel me wel goed, alleen wat onzeker.
Daarnaast heb ik  erg last van mijn hormonen, zit regelmatig tegen het plafond aan.   Volgens man lief was dit bij onze eerste ook, was ik zelf even vergeten.

Terug
Bovenaan