februari 2010 moeders? (2e kindje)

Hey Liv84,

Volgens  mij zijn die krampjes doordat je baarmoeder heel druk is en ook samentrekt. Zo is het mij uitgelegd, het was net geen ongesteldheidsbuikpijn bij mij, een  beetje dubbel  gevoel vond ik.

liefs Marieke

@liv Geweldig dat we hier nu samen zitten. Heb die krampjes ook gehad hoor. Komt omdat de boel zich aan het "zetten" is.

Wij zijn eerder teruggekomen uit Italië want daar brak echt een noodweer los en daar hadden we geen zin in. Heb meteen vanmorgen gynaecoloog gebeld dat ik graag eerder een echo wilde gezien hetgeen bij mijn vorige zwangerschap aan de hand was.(lege vruchtzak, miskraam en vervolgens curettage). Ik mocht gelijk vanmiddag al komen voor een echo en........ JA HOOR WIJ HEBBEN EEN KLOPPEND HARTJE GEZIEN. Wat een WONDER. Ben nu 7 wk en 5 dagen en dat klopt precies met onze berekening. Gynaecoloog gaat ook uit van uitgerekende datum 3 februari 2010. De afspraak voor volgende week maandag blijft ook staan zodat ze dan nog eens gaan kijken en meten.

We zijnech zo opgelucht!!!! Hoop dat jullie ook allemaal snel een goede echo met een kloppend hartje te zien krijgen want dat is toch wel een enorme geruststelling.

X Robin

Dag allemaal!

Ik weet sinds kort ook dat ik zwanger ben, en volgens mijn eigen berekeningen zou ik 15 februari 2010 moeten gaan bevallen! Erg spannend, dit is mijn eerste zwangerschap.

Omdat ik al 2 weken last heb van donkerbruin (niet heel veel) oud-bloedverlies, mag ik al wat eerder naar de verloskundige dan normaal. Deze week is het zover, ik ben echt benieuwd wat we te horen krijgen!

Aan de ene kant voel ik me erg onzeker, vanwege dat bloedverlies. Aan de andere kant hoor ik veel geruststellende verhalen hierover. Maar ook hele trieste verhalen ... wie heeft hier meer ervaring mee? Bovendien had ik enkele dagen geleden opeens een helder rode bloeding (zonder pijn/stolseltjes o.i.d.), maar die ging al snel over (duurder misschien hooguit 2 uur).

Wel heb ik last van een aantal zwangerschapskwaaltjes, zoals lichte misselijkheid in de loop van de dag. Gevoelige borsten, groeiende borsten, het gevoel dat ik "dikker" wordt, strakke broeken zitten niet meer lekker (en draag ik dus niet meer), en ik heb de hele dag honger!

Nou, geniet allemaal van het zwanger zijn!

Hoi allemaal

Allereerst gefeliciteerd!

Ik ben Marielle en ik heb een zoontje van net 2 jaar (20-06-2007). ben nu denk ik ongeveer 6  weken zwanger en volgens de berekeningen 11 februari uitgerekend.

Nu hopen  dat het forum februari 2010 snel geopend wordt!

geniet van het zwanger zijn!

groetjes

hallo,

Ik mag mij ook toevoegen aan de lijst van februari moeders.

Ik ben op 22 februari 2010 uitgerekend en nu dus 5 weken en 1 dag! Ik vind het heel erg spannend, omdat ik in maart een miskraam heb gehad met 9 weken. Het vruchtje was met 5,6 week gestopt met groeien!

Bij elk pijntje, krampje schiet ik bijna in de stress, misschien herkenbaar voor jullie! Verder heb ik al twee kinderen, 6 en 4 jaar.
Ik mag op 6 juli heen voor de echo en op 28 juli voor de intake.

Groet, jb78

Hai,

Ben nu vandaag 5 weken zwanger. Ben blij om te lezen dat de krampjes die je af en toe voelt normaal zijn. Hebben jullie ook dat de ene dag je borsten gevoeliger zijn dan de andere dag. Maak me dan gelijk weer druk of het wel goed gaat. Als je al eens een miskraam heb gehad maak je jezelf steeds gekker bij elk dingetje dat je voelt of juist niet voelt.

Gr. Debby

Hoi allemaal,

Vorige week de eerste echo gehad.
We zagen het hartje kloppen van onze kleine.
Mijn gyneacoloog heeft bevestigd dat ik op dat moment 6 wk en 4 dagen was.
Vandaag bijna 7 en een halve week.
Dus uitgerekend op 5 februari 2010.
We hebben het aan onze oudste dochter verteld.
Haar reactie:Ik wil graag een zusje, een broertje doe je maar een postzegel op de kont en retour afzender.
Grootouders waren verrast maar ook blij met de komst van het derde kleinkind.

Groetjes
Christel

Hallo iedere zwangere dame!

pppppppppfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb mijn echo achter me en ik was me toch een partij nerveus; lag vanaf half 5 te woelen.
Maar we hebben het hartje zien kloppen en volgens de vk ziet de zwangerschap er netjes uit en loop ik gelijk met wat ik zelf dacht; ben 7 weken zwanger!!!!!!
Ben toch wel een soort van opgelucht, maar zal helemaal blij zijn wanneer die 12 weken gepasseerd zijn! Maar we zijn weer een stapje dichterbij dat het goed kan gaan dit keer!
Ben heel blij!

x
Chan

Terug
Bovenaan