Dag allemaal!
Ik weet sinds kort ook dat ik zwanger ben, en volgens mijn eigen berekeningen zou ik 15 februari 2010 moeten gaan bevallen! Erg spannend, dit is mijn eerste zwangerschap.
Omdat ik al 2 weken last heb van donkerbruin (niet heel veel) oud-bloedverlies, mag ik al wat eerder naar de verloskundige dan normaal. Deze week is het zover, ik ben echt benieuwd wat we te horen krijgen!
Aan de ene kant voel ik me erg onzeker, vanwege dat bloedverlies. Aan de andere kant hoor ik veel geruststellende verhalen hierover. Maar ook hele trieste verhalen ... wie heeft hier meer ervaring mee? Bovendien had ik enkele dagen geleden opeens een helder rode bloeding (zonder pijn/stolseltjes o.i.d.), maar die ging al snel over (duurder misschien hooguit 2 uur).
Wel heb ik last van een aantal zwangerschapskwaaltjes, zoals lichte misselijkheid in de loop van de dag. Gevoelige borsten, groeiende borsten, het gevoel dat ik "dikker" wordt, strakke broeken zitten niet meer lekker (en draag ik dus niet meer), en ik heb de hele dag honger!
Nou, geniet allemaal van het zwanger zijn!