februari 2010 moeders? (2e kindje)

hallo, ik ben nu 35 en 5 weken zwanger van ons 2e kindje.22-02-10
in januari met de pil gestopt en nu al zwanger, had ik nooit verwacht. juist omdat we zoiets hadden van, nou we zien het wel.
ik moet zeggen dat ik nog niet echt zwanger voel, alleen wat zere borsten, maar voor de rest mag ik niet klagen.
maar ik zie  er voor me gevoel al erg zwanger uit!!!! ik weeg nu al wat ik in mijn eerste zwangerschap met 20 weken woog...nou dat kan wat worden.
nou dames ik ben hier voor het eerst, dus   nog even ontdekken hoe alles werkt.
wie weet tot de volgende keer

Hé meiden,

Wat leuk dat er zoveel februarie mama's zijn! Gezellig.

Hier gaat alles goed en begin (na een kleine bloeding) weer vertrouwen te krijgen in de zwangerschap. (Moe, af toe misselijk, krampjes, lust ineens niet veel meer en gevoelige borsten) Maar ik zou het vreselijk fijn vinden als ik een echo heb gehad, dan gaan we het van de daken schreeuwen!

Wat ik me afvraag:
Hoe zit het met jullie buikjes. Ik ben nu 7 weken zwanger van nr 2 en in de loop van de dag begint die buik toch op te zetten. 's Avonds na het eten lijk ik al wel 4 maanden zwanger of zo! Ik vind het natuurlijk helemaal geweldig, maar wel snel.
Gelukkig is m'n buik 's ochtends een stuk platter... anders loop ik heel de dag m'n buik in te houden (). Zijn er meiden die dit herkennen?

Ene hoe zit het met jullie kwaaltjes?

X Suus

Ja Suus, ik ben nu pas 5 weken en heb nu ook al het gevoel dat mijn buik al aan het groeien is! Ik ben nu wel 16 kg lichter dan vorige keer aan het begin (was laatste tijd goed aan het lijnen) dus dat is wel een voordeel.

Misschien komt het ook wel van de vakantie hoor, we zijn net terug en ik heb lekker zitten eten daar.

Nou ja, vandaag VK gesproken en op 21/7 intake gesprek en op 27/7 eerste echo (10 weken) spannend!!

Van het weekend gaan we het ook aan onze schoonouders vertellen en daar blijft het dan voorlopig bij (ouders, schoonouders en beste vriendin). Toch ook wel fijn dat wat mensen het weten mocht het wel fout gaan zeg maar, maar daar gaan we natuurlijk absoluut NIET van uit!!!! :)

Groetjes, Wendy

Hallo dames,

Ik kom er ook graag bij! Ik ben Priscilla, vorige week 26 geworden, sinds feb. getrouwd en ben ik de 6e ronde zwanger geworden van mijn eerste kindje. Ik wist eigenlijk zeker dat het deze keer niet gelukt was en wilde een Grote Teleurstelling op mijn werk voorkomen dus heb 2 dagen voor mijn NOD getest. Twee streepjes... we hebben elkaar vol ongeloof aangekeken en ik ben naar de gebruiksaanwijzing gedribbeld onder het mom van 'deze geeft vast een plusje als je zwanger bent'. Maar nee hoor!! Volgens mij ben ik 19 feb. uitgerekend, dus ik ben vandaag 6 weken zwanger.

Ik ben ongelooflijk moe, ben 2 kg zwaarder geworden, een cupmaat gegroeid en mijn hooikoorts is vreselijk waardoor ik de hele dag lamlendig ben. En toch... voel ik me geweldig. Er groeit een mini-mensje in mijn buik.... je hoor. Weer huilen, haha

20 juli gaan we naar de vk voor intake en echo. Ik ben zo benieuwd!!

Hallo (aanstaande) mama's...

Wat zijn er al weer veel bij gekomen in een paar dagen.. Ik ben de afgelopen week heel beroerd geweest, hield nog geen slok water binnen en dat voor 2 dagen
Nu gaat het wel weer goed met de misselijkheid. Heb medicijnen speciaal gehaald...
Voor de rest heb ik wel last van de bekende kwaaltjes en vooral ook last van de hitte haha. Volgende week 2de echo om te kijken of ons kleintje goed is gegroeit in 2 weekjes.

En voor de rest ben ik heerlijk aan het genieten van mn zoontje en de zwangerschap...

Groetjes Daphne

dag allemaal,

Ik ben wat ongerust. Vanochtend bij het opstaan, had ik wat roze/wit slijmverlies, niet heel veel, maar toch....wel wat. Ik ben er niet gerust op.

Ik heb twee voorbeelden dat het goed kan gaan met bloedverlies in de zwangerschap. Bij de 1e heb ik het twee keer gehad en bij de 2e zelfs tot 24 weken. Maar na de mk in maart ben ik onzeker geworden....

Er is nu niets meer aan hand, het was maar 1 keer... maar toch.

Heeft iemand anders ook een keer iets roze/wit slijmverlies gehad??

groet jb1978

Ik heb een paar dagen terug een paar druppels bloed verloren en daarna roze-wit slijmverlies. Ondanks de 10000 boeken, sites ed die ik gelezen heb, tóch in de stress. Het was een contactbloeding, het roze was de 'nawee'. De vk drukte me op het hart dat voor een mk echt meer bloed vloeit. Pffff... en toen kon ik weer ademhalen.

Ik hoop dat het bij mij ook een contactbloeding is. Ik heb na die ene keer van vanochtend nergens last meer van. Maandagavond over een week mag ik voor een echo. Hopelijk blijft alles goed gaan...

Terug
Bovenaan