Februari 2020 uitgerekend

<p>Goedemorgen allemaal.</p><p> </p><p>Ik zag hier is al ergens een topic geopend voor ferb 2020 maar het is al zo lang geleden dat iemand erop heeft gereageerd. Ik dacht dat ik voor nu even een nieuwe opent.</p><p>Ik begin feb. uitgerekend. We hebben al 2 meisjes lopen. </p><p>Ik merk dat er op andere maand groepen  heel veel tips en steun geboden wordt dacht miaschien is het fijn hier ook te doen.</p><p>Hebt je er zin in, praat dan gezellig mee.</p><p>Liefs </p>

Hoi ??‍♀️
Hier 26feb2020 uitgerekend! 
Eerste kindje en al genoeg meegemaakt.
De zwangerschap gestart met HG, dus helaas geen fijne start en nog steeds herstellende.
Straks de 20 weken echo dus erg benieuwd.

Hey,
Hier ook in februari uitgerekend. Eerste kindje.
Erg over gegeven tot 19 weken. Meerdere keren in het ziekenhuis gelegen met uitdroging. Nu met 22 weken gelukkig  weer ochtenden werken. Geef nog wel over, maar het is te overzien. De 20 weken echo was goed. 
New mammie, succes met de 20 weken echo! Geniet ervan!
Krijgen jullie ook al een mooi rond buikje?

Welkom bij de groep. Ik ben 10 feb uitgerekend van de 3de. Tot nu toe een hele goede zwangerschap gehad geen klachten alleen een maand geleden wat obstipatie.
Buik groeit ook al aardig. Is van mezelf al wel grof maar je kan toch al de zwangere buik zien. Heb al 2 meisjes!
Qua kilo's tot nu 5kg afgevallen verder niets. 

Welkom bij de groep. Ik ben 10 feb uitgerekend van de 3de. Tot nu toe een hele goede zwangerschap gehad geen klachten alleen een maand geleden wat obstipatie.
Buik groeit ook al aardig. Is van mezelf al wel grof maar je kan toch al de zwangere buik zien. Heb al 2 meisjes!
Qua kilo's tot nu 5kg afgevallen verder niets. 

Hoi! 
Ik ben ook in februari uitgerekend, de 13e !
Ik heb wat kleine kwaaltjes gehad maar verder niks.
voelde me in het begin heel misselijk en moe maar dat gaat nu stukken beter, ik mag niet klagen!. 
Bij mij begint de buik ook al wel zichtbaar te zijn.

Hoi! 
Ik ben ook in februari uitgerekend, de 13e !
Ik heb wat kleine kwaaltjes gehad maar verder niks.
voelde me in het begin heel misselijk en moe maar dat gaat nu stukken beter, ik mag niet klagen!. 
Bij mij begint de buik ook al wel zichtbaar te zijn.

Terug
Bovenaan