Februari 2020 uitgerekend

Aah wat jammer maar helaas niks aan te doen. Nu al een eigenwijsje haha. Maar het gaat vast goed komen meid! Heel veel succes ook met de laatste loodjes ! De rest overigens ook.. ben zo benieuwd ?

Hallo allen,
Ik lees dat er een paar de 14e zijn uitgerekend,  spannend!  Ik was 3 feb uitgerekend maar ze zit er nog steeds.. Had afgelopen zondag een inleiding ingepland staan maar ben na de CTG en echo in goed overleg met de arts toch naar huis gegaan omdat ik graag een natuurlijke bevalling wil en nog even wil wachten. Vandaag wel gestript maar er gebeurd nog weinig...... 

[quote quote=10292476]En Sachi, is er nog iets gebeurd aan de hand van het strippen? Hier is het helemaal rustig gebleven.[/quote]
Hi Elsie
Hier uiteindelijk ook weinig gebeurd. Wel wat gerommel maar heeft niet doorgezet.. nu nog maar op 2 cm ontsluiting. Dus nog even afwachten.
Bij mijn eerdere zwangerschap lag baby ook in stuit trouwens.  Versie hielp ook niet. Die eigenwijze kinderen.  Maar verder heb ik de geplande keizersnede wel positief ervaren. Het hoeft geen verschrikking te zijn ?De herstelperiode was minder leuk Maar ja met wat hulp in de buurt moet het goedkomen. 

[quote quote=10292684]Jammer dat het niet echt heeft doorgezet! Hopelijk gebeurt dat alsnog snel. Heb je hiervoor alleen die geplande keizersnede gehad? En dus ook geen idee wanneer die gekomen zou zijn tov de uitgerekende datum als de natuur zn gang had kunnen gaan? Wel fijn om te lezen trouwens dat deze nu wel gewoon goed ligt na een eerdere stuitligging, geeft me ook alvast wat hoop dat het allemaal niet zo spannend hoeft te zijn bij een eventuele 2e.[/quote]
Nee idd geen idee wanneer de eerste dan gekomen zou zijn. Was met 40+5 keizersnede dus ook een laatkomertje ?
Ja ik was ook echt bang voor weer een stuit. Met 33 weken lag ze nog verkeerd maar draaide gelukkig daarna en is netjes blijven zitten gelukkig! Alleen nu steven ik af op een inleiding dus. Het is wat allemaal.

Terug
Bovenaan