Februari 2020 uitgerekend

Kan je helaas niet helpen Sanne met die pijn. Heb dat nog niet meegemaakt, maar kan inderdaad je banden zijn of als je blaas leger word dat het er  meer op gaat drukken.
Leuk dat jullie gaat trouwen. Heb je een zwamgerschaps trouwjurk of hoe ( vraag het uit onkunde). Wanneer trouwen jullie?
Wij hebben niet echt spullen gekocht omdat dit de derde zwangerschap is en alles bij fe eerste 2 al neutraal was qua kleur. Zal nader aan de tijd wel een aanvulling maken qua geboorte pakje of zo dat wel.

Die pijn herken ik inderdaad ook niet.
Wel dat ze enorm op me blaas ligt heel de dag, maar geen pijn bij het plassen.
Vorige week hebben we de wat grotere spullen gekocht, kamertje, wandelwagen verf enzo. 
Als ik een paar goede momenten ervaar dan neem ik het er gelijk van! 
Voor de rugpijn kan je eens yoga overwegen? Zitten erg fijne oefeningen bij waardoor je je rug en buik steviger kan maken en daardoor de druk kan verminderen.

Pijn die ik ervaarde (bandenpijn?) tijdens het plassen is al een stuk minder.. ook omdat ik wat tips las van hele oude gebruikers die er toen last van hadden.. buik vast houden tijdens het plassen (beetje omhoog houden zeg maar) en het heeft geholpen.. helemaal pijn vrij ben ik nog niet maar verwacht wel dat t steeds minder gaat worden.
yoga is opzich een goede optie om te proberen.. eens zien of dat ook nog gaat.
Wauw en trouwen terwijl je hoog zwanger bent lijkt me zo mooi.. met een mooie grote buik in een jurk! Zou dat ook wel willen, hahahaha.
wij hebben al best wat kleertjes liggen voor de eerste maanden en krijg nog kleertjes van m’n nicht die in mei mama is geworden van een meisje, kleine van haar is uit die maat dus mag alles kosteloos overnemen. Kinderwagen hebben we al een x aantal maanden verder heb ik vorige keer toch al best wat gekocht met de prenatal mazzel dagen (wippertje, beddengoed enz) verder de grote spullen komen binnenkort, moeten eerst nog een kamer leeg maken en dat gaat dan onze kamer worden en dan onze kamer gaat de kamer van die meid worden.. maar tot die tijd kopen we nog niets, kunnen t niet kwijt.

He Sanne, ja balen zeg, maarr  je krijgt er wel iets.mooi voor terug (lekker cliche) en de kwaaltjes horen er helaas bij.. Ik dacht ook van te voren heel makkelijk erover maar dat is toch wel anders.
Ik heb geen pijn bij het plassen, wel tijdens het niezen en de tip om je buik dan vast te houden helpt wel ! 

Qua spullen hebben wij al alles gekocht.
Kamertje, maxicosi,kinderwagen , badje, alle benodigdheden zoals hydrofiele luiers, monddoekjes en en en.. kleding ook al vanalles, ook veel gekregen.
We houden van vooruitplannrn en alles al in huis hebben haha ! Geeft wel rust

Terug
Bovenaan