Februari 2020 uitgerekend

Ook ik kom weer eens even op t forum spieken.. 23feb uitgerekend van een meisje ? de 20 weken echo was goed en ze is 100% goed gekeurd.. placenta aan de voorkant dus voel haar nu pas een weekje.. afgelopen nacht heeft me vriend haar ook gevoelt, wauw, wat bijzonder!
helaas verder een zware zwangerschap.. begin misselijk en spugen.. nu bandenpijn en rugpijn en vrijdag voor de eerste keer langs de fysio hiervoor.
ben niet meer vaak op t forum te vinden sinds ik in de feb 2020 Facebook groep zit waar vele hun verhaal, tips en alles delen. (Zeker een aanrader voor de vrouwen die steun enzo zoeken)
zal af en toe even spieken hoe t met jullie gaat en mijn verhaal, tips en advies delen.

@cindy fijn dat het goed gaat in de zwangerschap. 
Zijn het jullie eerste kindjes?
@Sannestar in welke facebook groep zit je dan lijk mij ook wel fijn. Maarvind het op de forum ook fijn hoor.

De echo was gelukkig goed, tis nu al een druk eigenwijsje die niet stil kon liggen...
Gelukkig wel goed gegroeid en ze heeft inderdaad niks meegekregen van de zwangerschap ziekte die ik al van het begin heb.
Nu nog afbouwen met de medicatie en straten met maatschappelijke hulp om alles een plekje te kunnen geven / verwerken.
Hopelijk vanaf nu iets meer genieten.

@babyfeb Ja het is de eerste ! Het word een jongetje :)
@sannestar gelukkig is de 20 weken echo goed gegaan en wat balen dat je zo een zware zwangerschap hebt, sterkte ermee! 
Ook ik heb de placenta aan de voorkant zitten, voel hem sinds een weekje 1.5 pas maar nog niet aan de buitenkant.  Kan niet wachten om het aan mijn vriend te laten voelen! Lijkt me idd heel bijzonder .
Ik heb geen Facebook, dus ben alleen hier :)
@new mammie gelukkig gaat alles goed en kun je afbouwen.  Ik hoop dat je alles een plekje kunt geven, zoiets heeft tijd nodig maar zal wel goed komen en lekker proberen te genieten

@newmammie fijm dat alles goed ging bij de echo. Ok fijn dat je nu kunt gaan afbouwen. Hopelijk kan je weer heerlijk geniet van je zwangerschap.
@cindy leuk je eerste. Allemaal nieuw dus. Voel je zeker en gerust of niet echt? Ik heb de placenta ook aan de voorkant liggen. Voel de kleine nu sinds vorige week ook aan de buutekant. Kan je ook echt zien bewegen. Oudate dochter (2,5) heeft de kleine vorige week ook gevoeld. 

Super gaaf @Babyfeb als anderen de baby ook kunnen voelen.
Bij mij ligt de placenta ook aan de voorkant dus voel het zelf ook nog maar vrij kort, maar mijn man voelt het nog niet helaas. Als tie luistert met zijn oor op de buik dan hoort tie wel veel geborrel en geklots ;) 

Spannend ook @Cindy de eerste. Voor mij ook. Voelt allemaal erg vreemd nog hoor.. :) 

HAha hier ook de placenta aan de voorkant! Ben 9 feb uitgeteld dus nu 23 weken en we voelen haar al goed! Leuke fase. Vervelend dat er zoveel zo misselijk zijn geweest.. hier ook wel maar gelukkig maar een korte tijd. En iedereen al volop spulletjes gekocht ?? Hier langzamerhand. Waar ik sinds vorige week wel echt last van heb zijn mijn hormonen.. huilen om niets en veeeel gevoeliger! Nooit gedacht dat het zo extreem kon zijn soms en niks helpt dan voor mijn gevoel om hier uit te komen, wie nog meer?

Was ik weer even :)
facebook groep voor de mama’s die interesse hebben; februari mama’s 2020
(let op groep staat nu op geheim ik zal meteen zo de beheerster benaderen of ze de groep weer op besloten wil zetten)
-Cindy; ja enorm balen dat ik zo een pittige zwangerschap heb.. ook voor mij eerste kindje.. voor ik zwanger raakte dacht ik dit doe ik wel even.. helaas heel de zwangerschap onderschat.. :(

nou vrijdag (gisteren) dus bij de fysio geweest en ben niet echt wauw ofzo er over.. alles wat ze me vertelde kan ik ook op internet vinden en de oefeningen op YouTube.. dus volgende vrijdag ga ik er nog heen zodat ze alleen me onderrug nog kan beoordelen en dan doe ik t zelf allemaal verder alleen.. had gehoopt op massages maar die geeft ze niet en dat is juist nu lekker.. dan loop ik weer even pijnvrij rond...

verder vraagje.. meer pijn bij t plassen?? En dan bedoel ik niet branderig en pijnlijk aan je plasbuis enzo.. ik voel dan laag in me onderbuik waar ik m’n meisje ook voel trappen kramp.. begin plassen niet maar komt als ik bijna ben uitgeplast.. dus geen blaas ontsteking gevoel.. voelt eerder alsof me banden t niet aan kunnen (banden pijn dus) maak me er niet veel zorgen over maar toch iets wat ik wel zeker met me vk wil bespreken de 31e (eerder als t heftiger wordt)

Terug
Bovenaan