Februari 2020 uitgerekend

Goedemorgen dames, een berichtje van ons. Op 30-01-2020 is er bij ons een zoon geboren. Wat een prag kindje en een grote verrassing na 2 meiden 1 jongetje. 
Eerste 24 uur heel veel geslapen en de 24 uur heel veel willen drinken. Hij doet het heel goed gelukkig. 
Ik doe later nog een heel uitgebreid bericht.

Hallo dames!
op 1-2-2020 hebben we onze dochtertje voor het eerst mogen ontmoeten?
vrij vlotte, maar een pijnlijke bevalling heb ik achter de rug. Op dit moment probeer ik te genieten van ons kleine wondertje! Helaas heb ik veel naweeën, bah!
Ik hoop dat jullie kleintjes ook gauw willen komen ?
liefsssss

@xMila gefeliciteerd met jullie dochtertje! Hopelijk kunnen jullie lekker samen genieten ? en trekken de voorweeën gauw weg!

Goedemorgen dames, vanmorgen om 06.07 is onze dochter Olivia geboren met 38.6 weken! Ze doet het super en wij gaan nu lekker bijkomen en genieten ? het was een snelle bevalling om 02.00 eerste weeën en om 6 uur mocht ik persen, wel na weeën maargoed dat nemen we voor lief

Gefeliciteerd nur! Lekker bijkomen en genieten van je gezinnetje. Hier 14 februari uitgerekend maar hoop elke dag weer dat ie zich komt melden. Al geschat op ruim 3700 gram dus kwa gewicht ook prima. Veel last van vocht vasthouden niet herkenbaar bij mijn eerste zwangerschap. Maar goed nog eventjes.. zijn de andere dames er ook al zonklaaf mee? Laag de kleine maar komen ?

elsiejoy. Nee dat snap ik.. gaan ze nog proberen te draaien? Als de kleine al voor loopt op groei zal het zeker wel loslopen.. termijn is gelukkig niet voor niets ook 37 als je thuis wil bevallen. Ik ben morgen 39 weken.. 14 februari uitgerekend maar hoop stiekem dat hij deze week al komt hoor haha. 

Terug
Bovenaan