Februari 2020 uitgerekend

Hoi allemaal. Voel me hier al als een olifant. Veel vruchtwater. Van mij mag het komen. Heeft al een paar weken harde buiken en rommelingen. Ben benieuwd wanneer het gaat gebeuren!!! Nu 38.2

Hallo dames!
ik ben vandaag 38.4 ik voel zo af en toe gerommel maar het zet niet voort. 
alles staat in principe klaar en de kleine mag echt gaan komen nu! Ik heb namelijk super veel last van mijn bekken. 
als ik tot maandag niet beval wilt de verloskundige mij strippen in de hoop van dat de bevalling zich voortzet. 
ik heb gehoord dat strippen veel pijn doet? Iemand ervaring mee?

liefss

Elsiejoy ah gelukkig is het rustig nog even die 37 weken grens halen! Bijna!
Het voelt voor mij alsof ik dik over tijd ben (ben nu 38 weken) omdat mijn eerste met 34 weken kwam haha. Gelukkig mag ze nu komen en ik hoop dat het niet lang duurt!
Van strippen weet ik niets heb er wel wat over gelezen en toen dacht ik nog oeii.. Maarja het is wel tijdelijk he het zal wel goed komen! De bevalling enz doet helaas eenmaal pijn ik ga het er morgen ook met de verloskundige over hebben dat ik niet te lang wil rondlopen want ik vind het wel zwaar zo.. 

@xMila: strippen kan pijn doen maar hoeft niet. Bij de vorige twee ben ik grstript vond de ene keer echt gevoelig en seer maar bij de andere viel dat reuze mee. 
Als je 2cm ontsluiting hebt kunnen ze strippen.

@elsiejoy wat naar dat het allemaal zo anders loopt voor je! Hopelijk heb je intussen een beetje aan het idee kunnen wennen? Straks heb je een prachtige baby in je armen en zal het allemaal waard geweest zijn! Maar ik snap je heel goed! Doe rustig aan... 

Terug
Bovenaan