Februari 2021

<p>Jaaaa, ik mag eraan geloven. 3 dagen lang een positieve test in mijn handen gehad, dus ik geloof dat ik wel mag zeggen dat ik zwanger ben!</p><p>Net een afspraak gemaakt bij de verloskundige: 25 juni eerste afspraak!</p><p>Zoals het nu lijkt 2 februari uitgerekende datum. Met een cyclus van 30 dagen.. Mijn cyclus veranderd vaak, dus kan zijn dat het nog verplaatst wordt natuurlijk. </p><p>Zo enthousiast! Zo veel zin in dit nieuwe avontuur! Maar tegelijk vind ik het ontzettend spannend!</p>

Gefeliciteerd! Ben nu 26 weken zwanger maar herken je helemaal! In januari positieve test en super blij maar heel zenuwachtig en geloof me er gaan nog veel momenten komen dat je oppeens bang bent of twijfelt of het goed gaat maar hoort er allemaal bij! Probeer vooral te genieten en te luisteren naar je eigen lichaam!  Fijne zwangerschap ?

Dankjewel Daniek! Het is ook echt dat ik super gefocust ben op wat ik voel. Als ik niks voel ben ik bang dat het misgaat.. maar als ik wel steken voel, ben ik ook bang dat het misgaat. Dom eigenlijk, want de kans op een miskraam is best wel klein. 
Nog een volle maand wachten op eerste echo, dat is wel een dingetje. ??

Jij ook nog een fijne zwangerschap gewenst!!

Nou is helemaal niet dom, ik wilde het liefst bij elk nieuw gevoel naar de verloskundige maar dat word echt minder. Zeker na 1 of 2 echo's heb je meer vertrouwen in je lichaam en in  je kindje en ga je bepaalde dingen herkennen. En steekjes en dingetjes zijn niet erg, zolang je geen hevige krampen met veel bloed verliest hebt is er niks om je zorgen over te maken! 
Dankjewel?

Ja ik geloof je direct!
Vanmorgen had ik zo ongelooflijk veel buikpijn, voelde alsof ik extreem ongesteld ging worden, maar gelukkig geen bloed. Achteraf gezien denk ik dat het misschien wel mijn darmen waren (pds), in combinatie met nachtdienst..
gelukkig is de pijn nu weg! ☺️

Oohh ja darmen zijn echt vreselijk, ik dacht dat ik met 8a 10 weken al een buikje kreeg maar had gewoon enorm rommelende darmen haha

Jammer dat ik tot nu toe nog steeds de enige ben die in februari is uitgerekend. Maar ik wacht geduldig af totdat er meer binnenstromen.
Inmiddels voel ik elke dag wel echt steekjes bij mijn schaambot, ook heb ik last van mijn onderrug en sterke reuk. Maar als dit het enige is, dan doe ik het ervoor. Al moet ik zeggen dat de steekjes mij soms echt wel ongerust maken, want wanneer is het nog normaal en wanneer is het een voorbode op iets negatiefs.. Maar hee, nog steeds geen bloed gelukkig!! Dus ik ga er vanuit dat het de groei of verandering van mijn baarmoeder is.

Hee Honingblij
gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik heb zondag een test gedaan en dat was overduidelijk dat ik zwanger ben. Ik ga denk morgen de verloskundige even bellen voor een afspraak. Wanneer doen ze ongeveer de eerste afspraak? Met hoeveel weken weet je dat? 
Mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 39 april. 
Hier ook super blij, maar ook dat ik denk laat eerst die eerste echo astjeblieft goed zijn. 
Leuk om zo met elkaar te kletsen. 

Terug
Bovenaan