Februari 2021

Joooeeeehooooeee ik ben waarschijnlijk 1 februari uitgerekend volgens eigen berekening :) had vorige week een positieve test en cluerblue gaf woensdag 2-3 weken aan.
Gefeliciteerd Honingbij! 
Ik heb 24 juni de eerste echo. Duurt nog zo lang!
Het is ons 2e kindje. Ons zoontje is bijna 10 maanden. Een 2e was welkom, maar we waren er nog niet super mee bezig , rond z'n eerste verjaardag zwanger was de ideale gedachte. Het mocht de eerste keer al raak zijn!!
Ondanks dat het de 2e is ook nu weer super spannend natuurlijk of alles goed gaat. En wat je zegt, bij elke steek denk je help het gaat verkeerd terwijl als ik niks voel ik juist weer klachten wil krijgen haha

Gezellig meiden!? Ik hoop ook aan te sluiten als morgen mijn zwangerschapstest nog positiever wordt. Had eergisteren een licht streepje.
Volgens eigen berekening zou ik rond 10 februari uitgerekend zijn?

Hoi Honingblij!
Gefeliciteerd! Jij ook Lilalau
Ook ik ben in feb uitgerekend. Ik heb inmiddels 4 tests achter de rug, vandaag eindelijk de cb en die gaf 2-3 weken aan terwijl ik dacht dat het te vroeg was.
Ik heb geen eigen cyclus gehad na het stoppen met de pil dus het was gokken wanneer te testen. In 1x raak, kan het niet geloven. Bij mijn 1e duurde het 6 maanden, wat heel netjes was dus ik had weer zoiets verwacht. Ik had woensdag al een super lichte streep met de Kruidvat 2v5, vrijdag een lichte streep maar wel goed zichtbaar en zondag een duidelijke streep. Nog niet zo duidelijk als controlestreep dus ik had de cb nodig voor overtuiging ?

Aahh wat leuk huismus & Brownieblondie!! Van harte gefeliciteerd!!
Heb net een aanmeldformulier ingevuld bij de verloskundige dus ben echt heel benieuwd hoe dat nu allemaal verder gaat. 
Hebben jullie al iets van klachten ?
Ik alleen echt super gevoelige borsten en merk nu al dat ze ook al groter zijn. 

Woehoe! Vanochtend een positieve test in handen! Ik mag me aansluiten bij deze groep

Afgelopen maart geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Dus nu extra spannend of het op de juiste plek zit... zodirect uit mn werk gelijk de gynaecoloog bellen en hoop dat ik sel voor een echo mag!?

Hi dames,
Gefeliciteerd met de zwangerschappen! 

Ik heb ook twee positieve testen. Uitgerekende datum zou 11/12 februari zijn. 

Helaas ben ik wel in de stress omdat ik vandaag last had van een klein beetje bruin bloedverlies en lichte buikpijn heb. 

Hebben jullie ook ergens last van? Verder heb ik niet echt symptonen op meer 'honger' na dan.. 

Terug
Bovenaan