Februari 2021

Hallo allemaal! Hier nog een zwangere mama, 21-02-2021 uitgerekend :)
Hebben jullie ook op Facebook een groep? Dat heb ik bij mijn andere zwangerschappen ook gehad. Vind ik toch makkelijker dan op weer een apart forum ;)

Ah, ik ben "gelukkig" niet de enige met een voorliggende placenta. Ja, ik vind het ook jammer voor mijn man, die zal wat langer moeten wachten voordat hij wat voelt. Fijn om te horen dat alle 20 weken echo's goed waren!
Ik weet niets van een FB groep, maar ik heb dan ook al jaren geen account meer daar ;)

Er is inderdaad een Facebook groepje vanuit hier.. ongeveer 20 dames in maar het is niet héél actief moet ik zeggen.  
Er zijn op Facebook wel 2 grote groepen.. met meer dan 500 leden geloof ik. 
Dus ik weet niet wat je voorkeur heeft? 

Hee! ☺️

Gefeliciteerd!! Ik ben 19 februari uitgerekend van onze eerste kindje! Een zoon!! ?Toevallig is 19 februari ook de verjaardag van mijn man!

Groetjes Dena van Dijkhuizen

Dat wordt dus 1 groot feest als je daadwerkelijk op die datum bevalt. :)
Ik ben de 17e uitgerekend, 1 week voordat mijn man jarig is. Ben de vorige keer bevallen op 40+6... Dus we gaan zien hoe het loopt!
Tot nu toe gaat alles hier heel goed. Geen klachten en aangezien ik ook kerstvakantie heb opgenomen hoef ik nog maar 2.5 week te werken :).. Zo'n gek idee! 

Ik ben rond mijn eigen verjaardag uitgerekend! Super spannend. Van de week met kraamzorg afspraak gehad. Wordt wel heel echt nu! Hoe gaat het verder met iedereen??

Hoi allemaal,
Voor onze opleiding verloskunde doen wij onderzoek naar hoe zwangere vrouwen de termijnecho ervaren. Hiervoor hebben wij een enquête opgesteld. Zou je ons willen helpen? Vul dan de enquête in!
Link naar de enquête:
https://limesurvey-studivg.hr.nl/index.php/256884?lang=nl

Terug
Bovenaan