Februari 2021

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!  

hier ook vandaag een postieve test! Mijn dochtertje is 8 maanden oud en we krijgen er snel een tweede bij?
mijn berekening was ook 1 februari, 29 april was mijn eerste dag van me laatste menstruatie. 

Wow! Opeens zoveel reacties erbij! Wat leuk!! Ik ben dus 23 mei erachter gekomen dat ik in verwachting ben. Maar ik heb een langere cyclus, 23 mei was voor NOD, vandaar dat ik net in februari kom! Zoals het nu lijkt rond 2 februari.. 
25 juni eerste echo bij de verloskundige! Dus nog eventjes geduld. Ik ben zo benieuwd! Het voelt allemaal nog zo onwerkelijk.
Verder heb ik dus helemaal geen symptomen tot nu toe. Op de steekjes in m'n buik na (al heb ik die gisteren niet gehad) en mijn buik/darmen zijn heel erg opgeblazen! Aan de ene kant natuurlijk super fijn! Aan de andere kant zorgt dat er wel voor dat ik twijfel of alles goed gaat.
Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie klachten/symptomen?

Jeetje meiden... gefeliciteerd allemaal! Ik had zojuist een overduidelijke positieve test in handen. Mijn dochtertje wordt over 2 weekjes pas 1 en heb altijd gezegd dat ik er het liefst 3 jaar tussen wil ? maar het klopt wat ze zeggen, na een eerdere bevalling schijn je super vruchtbaar te zijn. Het was ook echt een ongelukje (vorige maand maar 1x sex gehad en schijnbaar een iets kortere cyclus).
Ik voel me ook nog niet heel happy want ik ben nu bij nummer 1 al zo'n piekeraar haha. . Ja en ik weet het ook pas een uurtje nu.. mijn vriend ga ik straks na zijn werk inlichten ?

[quote quote=10327842]Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! hier ook vandaag een postieve test! Mijn dochtertje is 8 maanden oud en we krijgen er snel een tweede bij mijn berekening was ook 1 februari, 29 april was mijn eerste dag van me laatste menstruatie.[/quote]
Ooh 8 maanden pas... was het wel gepland? 

Ik zou rond 8 februari uitgerekend zijn maar door een wisselende cyclus is het moeilijk te zeggen. 
Heb geen klachten gelukkig. Viel me gisteren wel op dat ik overdag weinig eetlust had.. smorgens vooral?

Wat toevallig gebruiker10132372 hier ook mijn eerste dag laatste menstruatie 29 april, met een cyclus van 31 dagen. Hoelang zijn jou cyclussen? Ik had op de site van oudersvannu ingevuld om te kijken wanneer ik uitgerekend zou zijn en die kwam uit op 6 feb. 

Terug
Bovenaan