Februari 2021

Wat leuk, Kicky! Ik kon ook mijn glimlach niet bedwingen nadat ik het frummeltje druk zag dansen, dus ken het gevoel helemaal! Fijn dat het bij jou er ook allemaal goed uitzag.
Kreeg net telefoontje van de verloskundige; er is niets uit de NIPT gekomen, dus ben superblij! ??

@knijtje, wat een fijn nieuws! Toch weer een opluchting. 
Ik heb gisteren  bloed laten prikken voor de nipt test dus voor mij nog even afwachten.

Bedankt Kicky!
Er werd mij verteld dat het 2 weken zou duren, maar kreeg uiteindelijk binnen een week de uitslag, dus ik hoop dat jij ook snel een positieve uitslag krijgt! ??

Fijn dat jullie allemaal goede echo's en zelfs al nipt uitslagen hebben! 
Ik had dinsdag weer een echo (GUO) in het ziekenhuis en daar was ook weer alles goed. Beetje extra onder controle door verleden (eigen keuze) dus met 16 en 19 weken GUO in ziekenhuis. Daarna ga ik proberen vertrouwen te hebben en volledig bij de VK verder. 
Donderdag voor nipt geprikt, dus nog even geduld. 

*Wie wil meedoen aan appgroepje? Heb al 1 aanmelding* ?? 
stuur je nummer naar: imke.luijt@hotmail.com
liefs imke! 

Vorige week dinsdag bloed geprikt voor de Nipt en vannochtend al de uitslag. Alles goed gelukkig! Geen afwijkingen en geen nevenbedingen ?

Hoi, hoe gaat het allemaal met jullie? Ik ben inmiddels ruim 16 weken, tijd gaat zoveel sneller met de 2de! Voel me top en ben zoo benieuwd of we een jongen of meisje krijgen en sta te trappelen om aan het kamertje te beginnen ?

Hier gaat het goed. . Ruim 17 weken nu en wij krijgen een 2e meisje.. Heb in principe helemaal geen klachten en besef vaak niet eens dat ik zwanger ben. 
Maar gisteravond was het toch even anders. Had ontzettend veel pijn aan mijn buik. Geen idee wat dat was.. harde buiken? Ik weet nog steeds niet hoe dat exact voelt. Ook heel veel last van maagzuur gisteravond in bed. Maar had misschien wat veel gesnoept. Chips en chocola, wat de oorzaak van beide dingen was.. ??‍♀️

Morgen zit ik op 16 weken. Met het kindje en de groei gaat het goed, maar kreeg 2 weken geleden wel plotseling last van behoorlijk wat bruinverlies en ook een paar keer dik, donkerrood bloed. Toen het bleef aanhouden ben ik naar het ziekenhuis doorverwezen, maar daar konden ze ook geen duidelijke oorzaak vinden, dus waarschijnlijk ben ik gewoon extra gevoelig daaronder (een vaatje geknapt ofzo). Bruinverlies is nu eindelijk opgehouden (afkloppen!). Nu vooral veel last van bandenpijn...
Dinsdag hadden we een geslachtsbepalingsecho, maar we hebben de echoscopiste gevraagd het in een envelop te doen zodat we een (online) gender reveal party kunnen houden met een gender reveal taart ? wel zo leuk dat wijzelf het ook pas zien bij het aansnijden. Dus over een paar dagen weten we ook wat het geslacht is ?

Terug
Bovenaan