Februari 2021

@knijntje: dat is wel schrikken denk ik, gelukkig hebben ze niets ernstigs gevonden en hopelijk blijft het hierbij.
@neusje: wat leuk nog een meisje. Veel snoepen, kan idd ook voor wat pijn zorgen, zeker in de combi met maagzuur.
ik zelf voel me erg goed, heb geen last meer van klachten. We hebben deze week een pretecho gehad en krijgen en jongen! Mijn vriend was zo enorm blij, hij wilde heel graag een zoon (maar dat willen denk ik een hoop mannen), ik had geen echt voorkeur maar hoopte wel op een jongen voor hem.
nu we weten wat het wordt, begint het wel enorm te kriebelen om te gaan shoppen, dus ik hoop dat ik me nog een beetje kan inhouden de komende tijd ?

@Mp: ja, was inderdaad schrikken en het heeft bijna 2 weken aangehouden, maar gelukkig inmiddels geen last meer.
En wat leuk! Een jongetje ?? Wij weten sinds eergisteren dat we een meisje krijgen ? Mijn man is erg blij maar wel nerveus omdat hij uit een mannenfamilie komt en dus niets weet over kleine meisjes ? Fijn voor jouw man dat zijn wens is uitgekomen! En alvast veel plezier met shoppen ?

Hi dames, sorry tijdje afwezig geweest. Ben zo moe de laatste geen energie voor niks. 
Afgelopen dinsdag pretecho gedaan, maar uitslag in een envelopje gedaan. Aanstaande zondag kleinschalige gender reveal en dan weten we het allemaal. Pff zo een spanning met die envelop in huis en niet weten wat het wordt!
Fijn om te horen dat het met iedereen goed gaat!

En Faatje, krijgen jullie een jongetje of een meisje? ?
Ik heb sinds vorige week best vaak last van harde buiken en flinke bandenpijn, erg vervelend...Mijn buik is ook wel behoorlijk gegroeid in korte tijd. Over anderhalve week de 20-weken echo, kan niet wachten!

Ik ben jaloers op iedereen die het trappelen al goed voelt! 
Heb net de 20-weken echo gehad. Alles was helemaal goed, dus ben superblij! Groei mooi op schema. Wel werd bevestigd wat ik al dacht; de placenta zit aan de voorzijde. Ik voel heel af en toe iets vaags (als een soort stuiptrekking in mijn buik), dus dat zou goed de kleine kunnen zijn, maar zeker ben ik er niet van. Hopelijk ga ik het binnenkort echt duidelijk voelen!
Hoe gaat het met jullie? Valt me op dat dit topic veel minder actief is dan alle andere "maand" topics :(

wat fijn dat de echo goed was!! Dat vage gevoel zal waarschijnlijk je kleintje al zijn ☺️ bij mij licht de placenta ook voor! Maakte me heel erg zorgen ook omdat er privé afgelopen tijd veel is gebeurd en ik mijn eerste al voelde voor 17weken. Maar bij de echo vertelde ze me dus dat de placenta voor lag! En langzaam wordt het steeds veel duidelijker! We weten ook wat het wordt en hebben bijna een naam! Zo leuk allemaal! Jullie ook al dicht bij een naam???

Ik ben waarschijnlijk een van de laatste van de groep hier met de 20 weken echo want ik ben 28 februari uitgerekend, laatste dag van februari ?
Maar vandaag (met 19 +1) ook de 20 weken echo gehad en alles was goed? zo mooi om onze kleine zo uitgebreid te zien.

@knijntje, mijn placenta ligt ook voor dus ik voel ook nog heel weinig. Wel af en toe 'plopjes' maar geen harde trapjes. Tijdens de echo was de baby wel beweeglijk dus dat zit denk ik wel goed. Maar zou leuk zijn als mijn man ook iets kan gaan voelen maar dat is voorlopig nog even niet denk ik.

Terug
Bovenaan